תוכן עניינים:
- האם הציקו לך? אל תטעו על ידי מידע מוטעה
- דוגמאות להתעללות במשרד
- בריונות פיננסית במקום העבודה
- בריונות תגרום לך לחלות
- כיצד לטפל בבריונות במקום העבודה
- 1. דעו שזו לא אשמתכם.
- 2.
- 3.
- 4. למדו הגנה עצמית מילולית וקבלו אימון אסרטיביות.
- 5
- מה לא לעשות אם מציקים לך בעבודה
- הנקמה לא עוצרת בריון
- שאלות ותשובות
- הערות, שאלות ופתרונות
פיקסביה
האם הציקו לך? אל תטעו על ידי מידע מוטעה
כמה עובדים באמריקה מציקים לכל שנה?
עובדים רבים ואנשים רבים באמריקה מרגישים בדרך כלל חסרי אונים. הם אף פעם לא מדווחים על בריונות או בריונים. בעוד שמאמרים מסוימים מעלים טענות לא מבוססות כי 80% ממקרי הבריונות במקום העבודה מתדיינים בארה"ב, נכון לאמצע 2011, זה לא המקרה.
במקום זאת, 80% מהבריונים מסתלקים ומוצאים עבודה אחרת. זו אחת הסיבות לשיעור מחזור עובדים גבוה מאוד שלא נידון בגלוי.
יחד עם זאת, מקורות רבים מצפים כי ל- 80% מהמעסיקים בארה"ב תהיה מדיניות כתובה נגד בריונות מתישהו בעשור של שנות העשרים. החל משנת 2013 חלה התקדמות קטנה.
אף על פי שעובדים רבים מדווחים כי הוטרדו עליהם בעבודה, אנשים אחרים עשויים שלא לדעת מה כולל בריונות או כיצד לזהות אותה כאשר היא מתרחשת. בסך הכל, בריונות יוצרת סביבת עבודה עוינת ואווירת עבודה לא נוחה זו מנוגדת לדרישות ה- EEO וניתן לדווח עליה בתלונה רשמית. מספר שווה של גברים ואישה הופכים לבריונים במקום העבודה, ולכן לא רק גברים ולא רק נשים עלולים להתעלל בעובד.
סימן היכר אחד של בריונות במקום העבודה הוא שעובד מוכשר ומוכשר הוא העובד שבדרך כלל מציקים לו, ולא מישהו שעושה עבודה בינונית או גרועה. אדם מוכשר ומיומן מהווה איום על הבריון.
דוגמאות להתעללות במשרד
עוברים טובים זוכים לביקורת מתמדת, כאשר האחריות התפקידית שלהם נלקחת, או שמוקצים להם מטלות חסרות משמעות ומורכבות או "עבודה עמוסה" לביצוע על בסיס יומי.
לחלק מהעובדים האלה אין מה לעשות בכלל ואז הבוסים כותבים אותם על כך שהם לא עושים כלום. זו בריונות והתעללות. סימנים אחרים של התעללות במקום העבודה:
- מפקח צועק כל הזמן לעובדים.
- מפקח או עמית לעבודה בוחרים את אותם אנשים מול אחרים או באופן פרטי שאין בהם עדים.
- בוס חוסם כל הזמן את הקידומים של מישהו.
- מפקח מחבל בעבודה של עובדים או טוען שהיא שלו.
- בוס, מפקח או עמיתים לעבודה מתעלמים בכוונה מאנשים מסוימים בעבודה ומוציאים אותם "מחוץ לולאה".
- מפקח מעמיס על העובדים, קובע מועדים בלתי סבירים ודורש שעות רבות של עבודה מעבר למשרה מלאה, ללא תשלום נוסף. הערה: אם השכר הממוצע בגלל דרישה נוספת זו יורד מתחת לשכר המינימום הפדרלי, ניתן לנקוט בצעדים משפטיים.
- מפקח תוקף עובד באופן אישי ושמות קריאות.
- בוס, מפקח או עמיתים לעבודה מתלוצצים על עובד.
- בוס או מפקחים מעניקים לעובד באופן עקבי ציוד שאינו עובד, כמו המחשב הוותיק ביותר בבניין והוא מקולקל.
- בוס מציב עובד בתפקידים מסוכנים, כמו למשל באזור דלפק הקבלה אליו התרחשה לאחרונה ירי, מבלי להוסיף אמצעי אבטחה. דוגמה נוספת היא לתת רק לעובדים מסוימים מרחב עבודה שאין בו חימום, קירור ואוורור נאותים.
מתחת לאגודל של מישהו? בריונות במקום העבודה אינה ראויה וסוג של הטרדה.
פיקסביה
בריונות פיננסית במקום העבודה
זהו סוג אחד של בריונות שלא דנים לעתים קרובות. כמה מקרים התגלו במדינתי, שבהם כמה מעסיקים בעסקים קטנים החזיקו במשכורת כזה או אחר בשבוע נוסף או עזבו את העיר ביום השכר למשך שבועיים מבלי לשלם לעובד. חלק מהמסעדות קנסו את העובדים בגין מאכלים שבורים ודרשו מהם לרכוש מדים יקרים אצל מקורב. כל זה היה בלתי חוקי ויצר מצוקה כלכלית.
בוס אחד שילם לעובדיו כשהתחשק לו במשרד קטן ושתי הנשים המועסקות עברו 3-4 שבועות ללא שכר ולבסוף עזבו את עצמן. הם דיווחו למשרד האבטלה, שנציגו בדק את המעסיק וגילה שמעולם לא שילמו אף אחד. דמי ביטול עבודה, דמי פיצוי עובדים, לא רוב המסים הממלכתיים והמקומיים שלהם, ובהחלט לא הביאו מסי שכר שנלקחו משכר המשכורות של שתי הנשים. ננקטו כמה פעולות משפטיות.
מעסיק אחר הוריד את השכר בלי לספר לעובדיו. המשכורות היו פשוט פחות משבוע.
בוס אחר, בחברה גדולה יותר, ביטל את ביטוח הבריאות והוריד את השכר לכל העובדים שלא היו זמינים 24/7/365 (הגדרת הזמינות במשרה מלאה ), אם כי עסקיו היו פתוחים רק 10 שעות ביום.
בעל חברה אחר החל להפחית את השכר ב -5% בכל שנה לאחר שהעובדים מלאו להם 50 - לא זו בלבד שמעסיקים אלה לא קיבלו את העלייה של 3% שאחרים קיבלו, אלא הפסידו ו -5% נוספים (8% סה"כ) וסבלו גם מאינפלציה.
היו עשרות רבות של מקרים אלה, ורובם התגלו רק לאחר שעובדים עזבו את העבודה, מצאו עבודה אחרת והגישו תלונות ל- EEO. רבות מהחברות הללו נסגרו, ובמקביל נמנעו מליטיגציה. בכל אחד מהמקרים, היעדים המציקים היו אנשים אחראיים, מוכשרים, אינטליגנטים, שייצגו איום מקצועי על הבוס.
אוסיף את הניסיון המוקדם שלי - במשך שנה אחת עבדתי כמנהל כללי של חנות רשת בשכר מסוים, כשהשבתי שעות נוספות ללא תשלום בתשלום שבועי כדי להצליח היטב ונהניתי מהעבודה. זכינו בפרסי רווח אזורי באותה שנה. אחרי אותה שנה נודע לי ששכריי נמצא למעשה מתחת לתחתית סולם השכר עבור אותה משרה, למרות שהפקתי רווחים גבוהים יותר מחנויות רבות אחרות (קל ללמוד זאת דרך האינטרנט בימינו; לא היה לנו אז).
עשיתי טענה רשמית ומנומסת. תוך 60 יום החנות שלי ועוד חנות מקומית אחת ברשת נסגרו בפתאומיות והצוות פוטר. המשכורת הסופית שלי כללה רק שבועיים מהשבועות האחרונים בשיעור השכר הנכון, אם כי בתחתית טווח השכר. זמן קצר לאחר מכן, כל הרשת נמכרה לבעלים פרטיים.
לקח אחד מכך הוא שעובדים זכאים לדעת את טווח השכר בפועל הנכנס לעבודה ויכולים לחקור את החברה שלהם ואת טווחי השכר בקלות כיום.
{ixabay
בריונות תגרום לך לחלות
בריונות גורמת לתחושות מוגברות של מתח ומתח בגוף ויכולה להוביל לאינדיקציות קליניות של:
כיצד לטפל בבריונות במקום העבודה
בסך הכל לפחות 44% מכלל האמריקנים דיווחו כי חוו התעללות במקום העבודה נכון לשנת 2012.
נתון זה דווח ממחקר שהושלם על ידי הברית לדיני עבודה. עובדה מזעזעת היא שכמעט מחצית מהעובדים האמריקאים מדווחים כי עברו התעללות בעבודה. זה לא כולל את מספר העובדים האמריקאים שחוששים לדווח על כך ולא מספרים על כך לאיש.
אי אפשר לדעת כמה אנשים בארה"ב מתעללים בעבודה בכל שנה, כי לא כולם מדווחים על כך; אבל מה שלא יהיה המספר, הוא גבוה מדי.
על מנת להוריד את המספרים הללו, אנשים צריכים ללמוד מהי משמעות התעללות בדיוק וכי ישנן דרכים שונות למנוע זאת ולעצור אותה. אני מאמין שזה מתחיל בחינוך בבית, ואחריו חינוך ותרגול בבית הספר, והוא צריך לכלול לא רק אימונים כלשהם-הטרדות מיניות במקום העבודה, אלא אימונים נגד בריונות ואנטי-התעללות בעבודה גם עבור כולם.
עלינו כמדינה וכפרטים להתייחס לקיום של התעללות ברצינות רבה. זה כן קורה וזה קורה במקום העבודה.
רבים מהאנשים הסובלים מהתעללות בעבודה פשוט בוחרים להפסיק ולהימלט מהאיום והלחץ, אך לא כולם מרגישים שהם מסוגלים לעשות זאת. למי שלא יכול לברוח מבוס או עמית פוגעני, התחל עם העקרונות הבאים:
1. דעו שזו לא אשמתכם.
התנהגות פוגענית מצד הבוס שלך, עמית לעבודה או מכל אחד אחר איננה באשמתך. אֵיִ פַּעַם! זה אפילו לא קשור אליך - זה קשור לשליטה, בדיוק כמו לאונס. היעד יכול להיות כל אחד. היה אחד לפניך ויהיה אחד אחריך אלא אם כן נעשה משהו כדי לשבור את המעגל ולעצור את ההתנהגות הפוגענית.
לאף אחד לא מגיע ראוי להתעלל בכל עת מכל סיבה שהיא. התעללות היא תגובה בלתי הולמת. אם עשית משהו לא בסדר בעבודה, אתה יכול לצפות שתוקנה ואולי אפילו תהיה ממושמעת ואחרי מספר קבוע של כתבים או פעולות משמעת אחרות, אפילו פוטרת. עם זאת, לא מגיע לך להתעלל. התעללות זו כוללת צעקות, מכה, התרחקות, זלזול, סרקזם, קריאות שמות ופעולות בלתי הולמות אחרות.
אם אתה קורבן של רודן במקום העבודה, קל להפנים את האשמה ולהרגיש חסר אונים. אך ליפול למלכודת השליליות הזו יכול לגבות את מחיר הבריאות וההערכה העצמית שלך.
נסה להשתמש בחשבון בנק מנטלי כדי לבנות את עצמך. התחסן נפשית כנגד הבריון המשרדי באישורים ובדיבורים עצמיים חיוביים. אמור לעצמך שאתה אדם טוב ותמשיך לעשות עבודה טובה בזמן שאתה מחפש בחוץ. העבודה שלך היא לא מי שאתה, אז קח כמה תחביבים אם אין לך כאלה. ודא שהעבודה היא רק חלק מהיום שלך, ולא כל היום שלך.
2.
אי שפיות היא לעשות את אותו הדבר בכל פעם ולצפות לתוצאה אחרת. עצור את זה!
אתה לא יכול לשנות בריון לעולם. רק היא / הוא יכול לשנות את עצמו, קצר טיפול טוב או נס מאלוהים. שמירה על יחס אופטימי תזדקן תחת הטרדה מתמדת של בריון. רק לקוות שהבריון במשרד ישתנה הוא חסר סיכוי. קבל את עובדת ההתעללות ותכנן תוכניות לטפל בה או להפסיק לטפל בה.
3.
מדברים על התעללות באנשים אוהדים בעבודה. תמיכה ותקשורת הדדית יכולים לעזור להפחית את הלחץ ולעצור את הבידוד שהמתעלל שלך רוצה שתסבול ממנו. לא רק להתלונן - קבל תמיכה ועבור למשאבי אנוש ו / או לתוכנית הסיוע שלך לעובדים. קבל ייעוץ והגיש תלונת EEO אם לא מתקנים את המצב הפוגעני.
4. למדו הגנה עצמית מילולית וקבלו אימון אסרטיביות.
רשת ה- EAP או YMCA המקומית, YWCA, מרכזי הפנאי או רשת בריאות הנפש שלך יכולה לעזור לך לאתר שיעורים בחינם ובעלות נמוכה המיומנויות המיוחדות והשימושיות הללו.
5
מבחינתי, עדיף לחיות בקופסת קרטון ברחוב כדי לקבל התעללות!
אם כל מי שאני מכיר היה מתעלל, אז אני אוהב את עצמי מספיק כדי להיות לבד ואני יכול למצוא תעסוקה חדשה. אתה צריך להאמין בעצמך, גם כשאף אחד אחר לא עושה זאת.
עזרה רבה קיימת למי שחווה התעללות כזו שעליו להפסיק. התקשר לשירותי הרווחה המקומיים שלך או לסוכנויות הקשורות לבית המשפט לקבלת רשימה של ארגונים שיעזרו לך. יתכן שתוכל לקבל דמי אבטלה.
מה לא לעשות אם מציקים לך בעבודה
במקום לנקוט בפעולה שהוכחה פעמים רבות כמפסיקה בריון, יש צופים שרוצים "לשחק מעשי קונדס" על בריון, "לאגרוף לו באף", "לתת לו מתנת חג מולד מכוערת", לכתוב עליו לימריקים על קירות אמבטיה וכו 'לאיזה מטרה? אף אחד מאלה לא יעצור את הבריון ועלול להלהיב את התנהגות הבריונות עוד יותר.
הצופים מבקשים לא להפסיק את הבריון, אלא להעלות את הבריון באופן חד-פעמי ולהביא לעצמם את מה שהם רואים כסטטוס גבוה יותר מבחינה חברתית בכך. הם מציבים את עצמם בקטגוריית הבריונות בחיפוש נקמה, במקום פיתרון.
הנקמה לא עוצרת בריון
יש אנשים שרוצים להתעלל בבריון, אבל זה מחמיר את המחזור - למעשה, הבריון יכול להיות זועם כל כך שהוא הורג מישהו.
האנשים שרוצים לנקום רוצים לנקום, לא לצדק, ללא שינוי ולא לסיים בריונות. הם רוצים לרומם את עצמם בכך שהם עושים את אותו הדבר שהבריון עושה.
הפניות :
- בריונות, הטרדות ונקמה - מצגת PPT מ- strima.org
שאלות ותשובות
שאלה: כיצד אוכל לדווח על רופא במשרדי שהוא בריון?
תשובה: במקרה של פרקטיקה פרטית בה הרופא הוא הבוס, סביר להניח שתצטרך להתייעץ עם עורך דין כדי לדון בעניין זה. אם הרופא עובד אצל רופא אחר שהוא הבוס, קח את התיעוד שלך לגבי תאריכים וזמנים ספציפיים של בריונות ומה שקרה לבוס ודון בעניין ובקש עזרה. גם אז יתכן שתצטרך להתייעץ עם עורך דין. אפשרות נוספת היא לפנות למועצה הרפואית הממלכתית ולמשרד המקומי של התאחדות הרפואה האמריקאית, אך כדאי להתייעץ תחילה עם עורך דין. אם אתה חבר באיגוד בעבודה, נניח במרכז רפואי אוניברסיטאי, אז אתה יכול להתייעץ עם דייל האיגוד שלך.
© 2007 פטי אינגליש טרשת נפוצה
הערות, שאלות ופתרונות
פטי אינגליש MS (מחברת) מארה"ב ואסגרדיה, אומת החלל הראשונה ב- 14 בפברואר 2020:
שלום יולין ותודה על תגובתך החדשה! - מחשבות מעניינות מאוד.
מניסיוני שלי ראיתי בריונים גברים ונשים רבים במשך 30 שנה תוקפים רק את הנשים המיומנות והמיושרות מאוד תחת פיקוחן; וזאת כדי לגרום להם לכעוס / להגעיל מספיק כדי להפסיק, ובכך לבטל את האיום על עבודתם של הבריונים עצמם. עם זאת, כל זה חזר בתגובה כי הנשים הגישו תלונות ולחצו על אישומים משפטיים ותביעות אזרחיות. רבים-רבים מהבריונים הללו פוטרו.
אני כן רואה כי בריונים מכוונים לעיתים קרובות יותר לאנשים עם מוגבלות במקום העבודה, בבית הספר ובמקומות אחרים וזה מכעיס אותי. לשמחתי, אנשים שרואים את הבריונות הזו, כולל אני, קוראים לזה בתדירות גבוהה יותר ואף מדווחים על התעללות ורואים התערבות יעילה. בסך הכל, בכל פעם שבריון תוקף, יש לדווח עליו בתקיפות, ואם הבריונות לא תיפסק, אז אני מציע לעבוד במקום אחר למבוטלים. הלוואי שיכולתי לחזור לחוויה הבריונית הראשונה שלי בעבודה - הייתי מגדיר סעדים משפטיים מוגדרים.
יולין לוקאס מהאי הגדול של הוואי ב -14 בפברואר 2020:
מאז שפרסמתי לפני 6 שנים, ערכתי המון מחקר, ראיונות וחשיבה מופנמת בנושא זה. שמתי לב שלבריונות בקרב מבוגרים יש הרבה קווי דמיון לבריונות בקרב ילדים. יש מבוגרים שיש סיכוי גבוה יותר להיות ממוקדים יותר מאחרים. הם נוטים להיות מיומנים גרועים (במיוחד בעלי תואר אקדמי בלתי שמיש), נאבקים כלכלית ולחץ יתר על המידה בתחומים שונים בחייהם. זה מקל עליהם לתפעל ולהתעלל.
בריונים אוהבים להרגיש את כוחם. לא אכפת להם מהחברה, גם אם הם הבעלים שלה. הכרתי מקרים אם בריונים שנתנו לאנשים העלאות, ואז פיטרו אותם, רק כדי שיקרה להם אותו דבר. הכרתי גם חברות שהתקפלו.
ההגנה הטובה ביותר שלך היא להיות מיומנים מאוד, כך שתוכל למצוא עבודה אחרת בקלות. אם אתה רואה בלגן קורה בעבודה, אל תחכה שזה יקרה לך. ללכת מיד! אם כולם היו עושים זאת, החברה הייתה בבעיה. אולי הם יתקנו את זה, אולי לא. כך או כך, זו כבר לא הבעיה שלך.
פטי אינגליש MS (מחברת) מארה"ב ואסגרדיה, אומת החלל הראשונה ב- 14 בפברואר 2020:
היי She-Ra ותודה שכתבת! נראה שהבריונות נמצאת בכל מקום, באמריקה לפחות, בשנת 2020; ואני רואה את זה גדל במדינות אחרות. אחרי כמה עשורים של קבוצות כמו בריון ביור ואחרים שחנכו תלמידים על בריונות וההשפעות הרעות שלה, יש לנו יותר מדי מבוגרים שמרימים ומרוממים בגלל הבריונות שלהם בחדשות וברשתות החברתיות כאילו הם גיבורים לבריונות.
כאשר אירעו ניסיונות להציק לי, דיווחתי למפקחים, משאבי אנוש והגשתי תלונות רשמיות. למרבה המזל, הבריונים הללו פוטרו או נורו בזה אחר זה. איחולים לכל מה שתחליטו לעשות! לפעמים הכי טוב לעבוד במקום אחר, אני יודע.
She-Ra מבריטניה ב- 26 בינואר 2020:
"אתה לא יכול לשנות בריון לעולם. רק היא / הוא יכול לשנות את עצמו, קצר טיפול טוב או נס מאלוהים. "
נראה אז שאני או הבריון / בריונים צריכים ללכת. הם הציקו לאחרים לאורך השנים ואלה תמיד עזבו אז אני מניח שהם עקביים.
אני מנסה להישאר חזק ויש לי זמן להחליט אם חקירת תרבות או חקירה בריונית רשמית יעבדו טוב יותר עבורי ועבור שאר מקום העבודה (שללא ספק לאורך זמן מושפעים ממנה).
פטי אינגליש MS (מחברת) מארה"ב ואסגרדיה, אומת החלל הראשונה ב- 23 ביוני 2016:
Aki46 - אני חושב שאתה צודק בכך שהשימוש ב- FMLA אינו מורשה לייצר ציונים רעים כלפי עובד (ראה הצעת מחיר למטה).
דעתי היא שעליך לראות את עורך הדין שלך במהירות האפשרית ולהציג מידע זה. אני יודע שבארה"ב, אם החברה קטנה מספיק בהכנסות, אז המנהיגים אינם מחויבים על פי החוק לבצע התאמות עבור מוגבלות אצל עובדים. אם אתה עובד לממשלה מכל סוג שהוא, אני חושב שהם חייבים לבצע התאמות. אם מדובר בחברה ללא כוונת רווח המקבלת מימון פדרלי, אני מאמין שעליהם לבצע את הלינה - בדוק עם עורך הדין שלך.
כשכל דבר אחר שלילי קורה לך בעבודה, כתוב אותו והתקשר לעורך הדין שלך.
הצעת מחיר ממשרד העבודה:
יתרונות עבודה ושיקום בריאות
עם חזרתו מחופשת FMLA, יש להחזיר עובד לתפקידו המקורי או למשרה שווה ערך עם שכר שווה ערך, הטבות ותנאי העסקה אחרים.
לא ניתן לספור את השימוש של עובד בחופשת FMLA כנגד העובד במסגרת מדיניות הנוכחות "ללא אשמה".
מעסיקים נדרשים גם להמשיך בכיסוי ביטוח בריאות קבוצתי לעובד בחופשת FMLA באותם התנאים כאילו העובד לא לקח חופשה.
Aki46 ב- 23 ביוני 2016:
אתמול קיבלתי את ההערכה הראשונה שלי למרות שאני מועסק כמעט 3 שנים. זו הפעם 4 שהם נותנים הערכות לעמיתי.
ובכל זאת בפעם הראשונה שקיבלתי אחת.
קיבלתי ציונים גרועים בשלושה חלקים.
כששאלתי את הבוס שלי אם הביקורות הגרועות האלה היו מבוססות על חופשת FMLA שלי היא אמרה "באופן חלקי"
לא חשבתי שמותר להם על פי החוק לתת הערות על סמך FMLA.
ביקשתי גם לינה שתאפשר לי לעבוד, אך הם סירבו להכיל את הנכות שלי, מה שמאפשר לי להיות שם.
מה עליי לעשות?
פטי אינגליש MS (מחברת) מארה"ב ואסגרדיה, אומת החלל הראשונה ב -9 ביוני 2016:
אתם מוזמנים ותהיו גם במחשבותי!
Aki46 ב -9 ביוני 2016:
תודה רבה על עידודך ובעיקר התפילות
פטי אינגליש MS (מחברת) מארה"ב ואסגרדיה, אומת החלל הראשונה ב -9 ביוני 2016:
נשמע שיש לך תוכנית טובה למצבך. אני שולח עבורך את המחשבות והתפילות הטובות ביותר לעבודה חדשה.
Aki46 ב -9 ביוני 2016:
אני מתעד הכל. אני חושב שאני הולך לחתום על ניירות התיווך ש- EEOC שלח ולקבל את זה מאחורי.
הבוקר התקשרתי לעבודה.
אני לחוץ מכל זה.
אני רק רוצה שזה ייגמר. הלוואי שתהיה לי עבודה אחרת ללכת אליה.
פאטי אינגליש, טרשת נפוצה ב -8 ביוני 2016:
שאל את עורך הדין שלך בדיוק מה לדעתך עליך לעשות. מכיוון שנראה כי מניפולציות בחשבוניות מאוחרות עבורך, על עורך הדין שלך לקבל כמה הצעות ברורות.
כאשר הכסף וההכנסות, השכר וההטבות עומדים על כף המאזניים, הייעוץ המשפטי הוא הטוב ביותר, אך החברה עשויה לפטר אותך כנקמה על כך שאתה פונה לתקשורת או לוחץ על האשמות קלות נגדך או מאיים להגיש האשמות.
נשמע שמישהו מכוון אותך לתקלות כספיות בתשלום מאוחר של חשבוניות ואולי נושאים פיננסיים אחרים כמו שגיאות בתמורה, כמו ניכויים בגין מיסים וכו '. מספר שעות עבודה שגויות, שיעורי שכר שגויים וכו '.
היזהר, תעד הכל והישאר בטוח!
Aki46 ב- 06 ביוני 2016:
פאטי, אני עובד בסוכנות ממשלתית מקומית כך במגזר הציבורי.
עכשיו יש סימנים של חבלה בעבודתי. כמו למשל שספקים שולחים חשבוניות לעובדים אחרים במקום אליי.
אני מקבל הצהרות, אך בשלב זה החשבוניות חלפו. התקשרתי לספקים והם אמרו לי שיש להם אדם אחר כקשר שלהם לחשבוניות.
אני עוזר משאבי אנוש / חשבונאות. אני עושה שכר וחשבונות חייבים ומסייע לעובדים בהטבות.
האם אתה יודע אם אעשה את הצעדים שלמעלה אם אוכל להסתבך עם הובלתה לתחנת החדשות? הטיפול בשלב זה אני מאמין שהוא גרימת מצוקה רגשית מכוונת. יצרתי קשר עם עורך דין שאראה את יום רביעי. יש עצות?
פטי אינגליש MS (מחברת) מארה"ב ואסגרדיה, אומת החלל הראשונה ב- 28 במאי 2016:
אמן לכל זה!
Aki46 ב- 28 במאי 2016:
תודה רבה על עזרתך והמלצותיך. לא חשבתי למצוא קבוצת תמיכה אבל זה יעזור מאוד.
אני רק רוצה לעבוד ולפרנס את משפחתי. זה עצוב מאוד שיש אנשים בעולם האכזרי כל כך.
האישה הזאת יודעת הכל על המאבקים שלי. שיתפתי אותה במחשבה שהיא חברה שלי. רק כדי לגלות שהיא רק רשמה הערות לשימוש נגדי להנאתה.
אבל אני מבקש עזרה גם מהאלוהים.
אני יודע שהוא ידאג לי.
רוח הפחד לא באה מאלוהים.
אני כל הזמן מתפלל לכוח לעבור את התקופה הקשה מאוד הזו.
אני אקח את עצתך ואשתף אותך בתוצאה.
שוב תודה!
פטי אינגליש MS (מחברת) מארה"ב ואסגרדיה, אומת החלל הראשונה ב- 28 במאי 2016:
@ Aki46 - הם מרתיעים ממך למלא ב- EEOC על מנת להימנע מסימון שחור ברשומת החברה ובתיעוד של מתעללים בודדים, ולהימנע מתוצאות משפטיות שלעתים מאוד יקרות עבורם.
פנה לרופא שלך (או פנה לרופא), בקש ממנו / ה לתעד את הבעיות הגופניות והנפשיות הקשורות לבריונות זו. הגישו את ה- EEOC. מצא קבוצת תמיכה שתעזור לך לשרוד נפשית. היכנס לתקשורת החדשות בטלוויזיה וספר להם על כך - ייתכן שהמצב יושם במיקרוסקופ של ביקורת ציבורית. מצא עו"ד המתמחה בדיני עבודה ודווח לאותו אדם על לשון הרע ואפליה בגין "טירוף" שאפילו לא קיים..
אתה יכול לנקוט עמדה עכשיו, או להעביר את שאר עבודתך ומסיבות כוזבות, לשון הרע ("שיגעון"), ואז לקחת את התיק למשרד לביטוח אבטלה ולהגיש בקשה לקבלת תגמולים, שתביא לחקירת החברה; ואולי לתבוע בגין דיבה ו / או סיום שלא כדין..
שום דבר מזה לא יהיה קל, אבל אני מרגיש שאתה תהיה די חולה בקרוב אם תישאר ותקבל את ההתעללות המחריפה.
כל טוב!
Aki46 ב- 28 במאי 2016:
שיתפתי עם מישהו שהיה חבר לעבודה שאושפזתי בגלל לחץ קיצוני ודיכאון לפני למעלה מ- 13 שנה והייתי אובדני. עכשיו היא הבוס הישיר שלי ומשתמש במידע הזה נגדי.
המנכ"ל, הבוס הישיר שלי ומפקח אחר מעירים לי הערות מדי יום על מצבי הנפשי. הם התחילו לכנות אותי "פסיכו, פיצ'ים ואגוזים ולהפנות את המעיל שלי."
הבוס שלי שלח אותי הביתה כי אני עומד לקבל OT בהמחאה שלי. מאז ומתמיד הורשיתי OT עד שהיא הפכה לבוסית הישירה שלי.
אני מרגיש שזה נובע מהידע שלה על ההיסטוריה הנפשית שלי בעבר.
הלכתי להגיש תלונה על היותי ייחודי מאחר והייתי העובד היחיד שלא הורשה להעביר OT. ה- GM הסתכל עלי ואמר לי "הייתי משוגע וצריך להתקשר לפסיכיאטר"
בסופו של דבר קרעתי את התלונה לאחר שהיא אמרה לי ששירות המדינה הוא בדיחה.
מאז הטיפול נמשך ולמעשה החמיר, הדיכאון שלי חזר והתאבדתי. יש לי התקפי פאניקה כל יום שאני אמור ללכת לעבודה. ביקשתי לינה של ADA כי הרגשתי שעבודתי היא על הקו.
הם עדיין לא התאימו לי והגשתי כתב אישום של EEOC בגין אפליית נכות.
מאז הם לקחו את רוב עבודתי. הם התחילו לאכוף כללים שמעולם לא היו להם.
אני הולך על קליפות ביצה.
הבוס הישיר שלי אמר לי שהיא כבר לא סומכת עלי והחל לנעול את דלת המשרד שלה.
המנכ"ל אמר לי שהיא רוצה שאבין שהגשת החיוב של ה- EEOC גרועה למורל במקום העבודה.
אני נאבק. אני צריך לעבוד. אין לי ברירה להיכנס לסביבה ההיא מדי יום.
אבל אני לא בטוח שאני חזק מספיק נפשית כדי לעבור את ההטרדות, הבריונות והבידוד שהולכים ומחמירים בכל יום שעובר.
האם יש עוד משהו שאני יכול לעשות? נאמר לי שחיובי EEOC יכולים להיגרר במשך שנים.
אני לא בטוח שאשרוד את זה. עם זאת אני יודע שאם לא אשאר במהלך זה יימשך.
אני לא האדם הראשון עם מחלת נפש שמכוונת אליו. הם פיטרו ילדה אחרת. ביקש ממפקח להתפטר, כל זאת לאחר שגילו שיש להם עבר או שהם פנו לטיפול בבריאות הנפש.
בשלב זה אני תוהה אם כדאי. אני כל כך לחוץ שהפסדתי עד 120 ק"ג. אני לא יכול לאכול, לישון ואני כל הזמן מודאג.
אנא הערכו כל עצה או עידוד.
פטי אינגליש MS (מחברת) מארה"ב ואסגרדיה, אומת החלל הראשונה ב -19 במרץ 2015:
לפני כמה שנים עזרתי לאישה להגיש תביעת אבטלה לאחר שהיא עזבה את עבודתה בגלל התעללות מצד המעסיק שלה, שאיבד את עבודתו בסופו של דבר. זה עזר לה שהוא עשה פעילויות לא חוקיות בעבודה ולא הצליח להגיש מיסים ולשלם לעובד ניכויי שכר שלקח משכורותיהם לממשלה עבור צוותו במשך שנים, אך היא קיבלה אבטלה. בדוק את זה.
טסה ב- 18 במרץ 2015:
כאן אני יושב מובטל ואני לא מאושר. אני גם קורבן נוסף של בריונות עובדים. למה? מכיוון שהחברה הישנה שלי העסיקה בוס שהיה מאוד מכור לסמים. היו לו כל הסימפטומים: גלסי עיניים, הליכה מדהימה, שוכחת ומתעללת מילולית. הוא הופסק אבל הבוס שנשכר לאחרונה היה גרוע באותה מידה! למרות העובדה שלא היו לה סימנים להתמכרות לסמים, היא הייתה מאוד שולטת, משפילה והיא צעקה וכמה מאיתנו. פשוט לא יכולתי לקחת את זה יותר אז התפטרתי. היא עדיין מועסקת בשכר אך אני מובטל אז איפה הצדק? אני יודע שזו הייתה הבחירה שלי (אם אפשר לקרוא לזה בחירה) להתפטר אבל הייתי מותש נפשית ופיזית. חיי הצטמצמו ממש לדיכאון ועצבים מסובכים.תקוותי היא שמתישהו יעבור חוק שבו הבריונים הפוגעים נאלצים לצאת מהעבודה, כך שאחרים שמגיעים להיות שם יוכלו לעבוד באופן פרודוקטיבי, לחיות באושר ולהיות חופשיים מהשדים העלובים האלה. הם אומרים שמה שמסתובב מסתובב ולכן אני מאמין בבירור שהגיע הזמן שהם יופסקו מיד כי באמת יש "לבעלות" ולא שלנו.
פטי אינגליש MS (מחברת) מארה"ב ואסגרדיה, אומת החלל הראשונה ב- 28 במרץ 2014:
כן, זה בריונות, התעללות ואפליה, כי זה כולל:
1. מתעלם ממך, 2. להוציא אותך מחוץ לולאת פעילות העבודה ולסרב לספק נתונים, 3. פיות רעים וקריאות שמות או רכילות עלייך, 4. פלגיאט את עבודתך או לפחות את המומחיות שלך על ידי שתופס את מקומך בכתיבת דוחות באזור שלך במקום שלו / שלה…
הגש תלונה רשמית עם המפקח שלך ועלה בשרשרת הפיקוד למשאבי אנוש במידת הצורך; גם לקבל עו"ד עבודה - התייעצויות חינם.
מרי ב- 28 במרץ 2014:
אני מנהל בעבודה ומנהל חדש ציין לאחרונה את החברה שהיא באותה רמה כמוני אבל מרכל על אחרים עליי, קורא לי גחנה, מסרב להזמין אותי לפגישות למרות שזה נוגע לאזור שלי, כותב מאמרים ל המנהל שמכסה את האזור שלי אבל לא צריך להתייעץ איתי. הצוות שלה בפה רע והניח את הצוות שלי ובדרך כלל מציג אווירה של עליונות על שאר הארגון. אני מחפש דוחות ונתונים מהצוות שלה וזה לא מסופק - האם זה מסתכם בבריונות? רמות הלחץ שלי אינן מהסולם. אני מתחיל לסבול מבעיות בריאותיות גדולות, הצוות שלי מרגיש מוצף בגלל חוסר תמיכה - כל רעיונות יעזרו באמת
פטי אינגליש MS (מחברת) מארה"ב ואסגרדיה, אומת החלל הראשונה ב- 24 בדצמבר 2013:
נדרש כי שוד במגזר הקמעונאי הוא עדיין המקור הגדול ביותר לרציחות במקום העבודה ב -2010 בשיעור של 27%, אך אני רואה מהחדשות כי הירי בבית הספר מתרחש בתדירות גבוהה יותר, או שאנו שומעים עליהם לעתים קרובות יותר. והעובדה ש -39% ממקרי הרצח בנשים בעבודה נעשו על ידי מיומנויות (רק 3% ממקרי הרצח של הגברים) מפנה אצבע ישירה לבריונות והתעללות.
עבודה לא צריכה להיות מקום של חיים או מוות.
יולין לוקאס מהאי הגדול של הוואי ב -23 בדצמבר 2013:
… ואז הם תוהים מדוע מתרחשים ירי במקום העבודה…
www.bls.gov/iif/oshwc/cfoi/osar0016.htm
זה יימשך עד שהבריונות לא תסבול יותר.
יכולתי לספר לך כמה סיפורים, אבל הם לא מתאימים להדפסה.
פטי אינגליש MS (מחברת) מארה"ב ואסגרדיה, אומת החלל הראשונה ב- 17 ביוני 2013:
אני מקווה שתמצאו מעסיק טוב בהרבה בקרוב!
בריונים ב -17 ביוני 2013:
בריונות במקום העבודה צריכה להיפסק. כל בריונות חייבת להיפסק. עכשיו אני מובטל. בריונים ואז שיקרו (תאורת גז).
kittydog ב -1 במאי 2013:
אני מסכים שזה צריך להפסיק, אבל אין תשובה קלה לפתור את הבעיה. כשאתה זקוק לתלוש משכורת, כאשר אתה היחיד שממוקדים אליו, כאשר המילה שלך נגד מנהל מהימנה, זה בעצם כמו שאתה לוקח את זה, או להתחיל לחפש עבודה מבלי להיות מסוגל לקבל הפניה עבורך עבודה נוכחית. אני מתעד את הבריונות שספגתי בשלושת החודשים האחרונים, אבל אין לי אף אחד שיגרום להם להפוך את המצב לא להחמיר. אני מאחל לכל מי שצריך לסבול בריונות כדי להאכיל את ילדיהם את המיטב, ואני מקווה שאתה יודע שאתה לא לבד, יש רבים מאיתנו שם בחוץ.
פטי אינגליש MS (מחברת) מארה"ב ואסגרדיה, אומת החלל הראשונה ב- 31 בינואר 2013:
הפסיקו לקבל התעללות. הגישו תלונות. דווח עליו כשתראה אותו.
פסקל טצ'בו ב -31 בינואר 2013:
שירותי בריאות… בתי חולים הם מגרש משחקים לבריונים… בכנות, מה אפשר לעשות?
stopthebully2day בתאריך 06 ביולי 2012:
לפני שהמשכתי פשוט סרקתי את התגובה של גב 'אינגליש - היא כבר הציעה לך להתייעץ עם עורך דין. אל תתנו לדשא לצמוח מתחת לרגליכם - שימו לב לעצותיה. לפניכם עדכון היכן אני נמצא במסע שלי. הבריון והממונה עליו שיקרו לעורך הדין של החברה. שמור הערות טובות עם תאריך ושעה. העתקי הערות שלי ומסמכים אחרים צריכים, אם לא דבר אחר, לנדנד שוב את הסירה ולמשוך את המפקח להגנת הבריון בשקרים. גורם לי לתהות מדוע הבריון מוגן ומחזק את המחשבה שלי שהבריון לא יכול להתקיים בלי רשת שתתמוך בו / לה. אני אולי לא "מנצח" את הקרב באופן כספי, אבל לפחות קראתי לו על מה שהוא. כמו כן, אני מאמין כי ברמה מסוימת בריונים הם חולי נפש.
stopthebully2day בתאריך 06 ביולי 2012:
לדוד מ 'זה מגעיל. אולי אתה יכול לשאול עורך דין אם זה לא חוקי במדינה / במחוז / בעיר שלך. אם כן, הייתי לוקח שתי ארוחות צהריים - אחת לה לירוק ואחת לאכול מחוץ לטווח הראייה. השאירו את הפיתיון ותסלחו לעצמכם לשירותים. חפש יריקה בזה שאתה לא אוכל וקח אותו למשטרה עם הראיות שלך. בשום אופן, קבל את בדיקת הדם. אני מקווה שהיה לך אחד לאחרונה להשוות אותו.
פטי אינגליש MS (מחברת) מארה"ב ואסגרדיה, אומת החלל הראשונה ב- 21 במאי 2012:
1) תעד הכל על כך כל יום בספר יומן עם שמות, תאריכים ושעות. היו מוכנים לקרוא עדים בבית המשפט. תפסיק לאכול שם ארוחת צהריים. שמור סורגי גרנולה ברכבך או בשולחן שלך או בכיס אם אתה צריך לעשות זאת.
2) גש לרופא, ספר לו / ה מה קרה וקבל בדיקת דם.
3) הגישו אליכם תביעה לפיצויים של עובד א) בגין היריקה וההדבקה האפשרית - ותוכלו לתבוע על גבי השירותים מכיוון שזה היה מכוון, וב) על מצוקה רגשית. כן, מחלות זיהומיות סומכות על פיצוי עובדים.
4) פנה למשרד ה- EEO המחוזי שלך או דן איתם בנושא.
5) התייעץ בחינם עם עורך דין לשירותים.
דייוויד מ ' ב- 21 במאי 2012:
לאחרונה גיליתי שבת הבעלים שהיא עמית לעבודה ירקה בארוחת הצהריים שלי. היא הודתה בכך בפני כמה חברים אחרים. היא גם עשתה עבודה בשבילי לגיהינום חי. היא אפילו הודתה בפני כמה עמיתים לעבודה שהיא שונאת אותי. היא תמיד הולכת לאבא שלה כדי להפוך אפילו את הפרטים הכי קטנים לאירוע עצום כדי לגרום לביצועי בעבודה להראות גרועים. מעולם לא עשיתי דבר כדי להתנגד לה כדי להצדיק התנהגות כזו. האם יש אפשרויות משפטיות עבורי? זו חברה קטנה שהוריה הם הבעלים. מחשבות? הצעות? אני חושש ברצינות לסבול ממחלה ביולוגית כלשהי ברוק שלה. אנא עזור.
וולטר מיסטר ב -5 באפריל 2012:
פשוט התחלתי בעבודה חדשה שהייתה בעלת האישיות הרעילה ביותר שאי פעם הייתי עד לה בכל חיי! הבריונות של הבחור הזה אפילו פחדה מההנהלה! אני מניח שהם חשבו שהוא יהיה הסיכוי הטוב ביותר להופיע עם אקדח אם יפוטר. בכל מקרה, קראתי לו מול כל החנות, התייחסתי אליו בדיוק כמו לכלוך שהוא היה! אני גאה שנתתי את הטון לשאר אנשי הצוות. אני, כמובן, כבר לא שם ומאוד קרה שמצאתי עבודה טובה יותר. אתה לא צריך להיות נחמד לבריון! זה עבד בשבילי
פטי אינגליש MS (מחברת) מארה"ב ואסגרדיה, אומת החלל הראשונה ב- 23 במרץ 2012:
רבים מאיתנו חשים בכאב שלך ומצבים אלה זקוקים לפתרונות וצדק. נראה שאתה נחוש לעשות את זה כך, ובכך דוגמא טובה לכולנו.
stopthebully2day ב -23 במרץ 2012:
כדי לעדכן את הערותיי הקודמות, הנה מה שמצאתי. כאשר עורכי הדין מקדישים זמן לטיפול במצב, סביר להניח שמאוחר מדי ללכת ל- EEOC או להגיש תלונה ל- OSHA או לכל גורם אחר בגלל מגבלות זמן בדיווחים על אירועים. אני קורה, זה קורה לי. עורכי הדין של החברה גוררים זאת; הם לא טיפשים בשום אופן. הייתי צריך ללכת ל- EEOC בין אם היה לי עורך דין ובין אם לא. לכן, על סמך ניסיוני, הייתי מתייעץ עם עורך דין ונכנס ל- EEOC. ייתכן שמאוחר מדי ל- EEOC לעשות משהו. עם זאת, אם משהו לא ייפתר בשבועיים הקרובים, אלך ל- EEOC רק כדי להעלות את החברה הזו לרשומה. כפי שגב 'אינגליש הצהירה שוב ושוב, תעד כל מקרה. הקפד לתארך את ההערות שלך. אם יש,וודא שיש לך עותק של מדיניות החברה לגבי הטרדה / הפחדה / תגמול. הדבר האחרון שאני רוצה הוא יותר התערבות ממשלתית בעסקים ובחיינו (ארצות הברית). עם זאת, לאחר חוויותיי עם הבריון, הנהלת החברה, משאבי אנוש ועלות עורך דין, אני מוכן לעלות על העגלה.
פטי אינגליש MS (מחברת) מארה"ב ואסגרדיה, אומת החלל הראשונה ב- 22 במרץ 2012:
יש עובדים שלא מבינים שהם נמצאים בבידוד בהתחלה, מכיוון שחלקם זה די עדין בהתחלה. אנשים חושבים על זה יותר עכשיו.
ג'ק ווייט מאורמו רואד, בלפסט, אירלנד ב -22 במרץ 2012:
רכזת נהדרת!
מאבק בבידוד הוא לרוב הצעד הראשון להתמודד עם בריון במקום העבודה.
פטי אינגליש MS (מחברת) מארה"ב ואסגרדיה, אומת החלל הראשונה ב- 22 במרץ 2012:
באיזה מקום עבדת?
louromano ב- 22 במרץ 2012:
תודה פאטי, זה נהדר. עזבתי עבודה בה הבוס כינה אותי אישה מטורפת עם לוח בעיטות. הוא אמר שהוא פיטר אותי שדיברתי עם המקלחת והשתמשתי במילה הילה. תודה.
פטי אינגליש MS (מחברת) מארה"ב ואסגרדיה, אומת החלל הראשונה ב -3 במרץ 2012:
האם אתה יכול לנקוט בצעדים משפטיים נגד הבכיר לשעבר? התייעץ עם עורך דין או עורך דין ואנחנו מקווים שלא יהיה מאוחר מדי.
JAMES V ב -3 במרץ 2012:
הציקו לי בעבודה, עבדתי כבקר של חברה והקשיש שלי מסר מידע שגוי לבוס שלי שהוא זר. אם כי היחסים שלי היו טובים עם הבוס שלי, הקשיש שלי הצליח להטעות את הבוס שלי. הקשיש השמיד קבוע כמה מעובדי המשרד כשהוא מציק לי תמיד ויום אחד הוא התקשר לצוותי המשרד בחדר הישיבות וכולם התחילו להעליב אותי על כך שלא הפכתי את שכר העבודה לחברה אין כסף לשלם. מה שכונה סניור אמר לצוותי משרדים מסוימים לדבר נגדי והניסיון המתוכנן הצליח לתקוף אותי כמעט שעתיים. טיפלתי בחברה בתקופה קשה של לחץ כלכלי והם אינם משתפים פעולה בניסיוני לצמצם את הבעיות, אך הוא הצטרף עם ספקים חיצוניים בהצקות לי.כמעט ארבע שנים עבדתי בחברה כבקר ובמקביל ביצעתי את כל העבודות מלבד בקר, התבקשתי לעזוב את החברה. על ידי כתיבה על התנהגות לא הולמת זו, פוליטיקה מאיימת וכביכול מה שהבכיר שיחק בי על ידי פרסום כאן, אספק את עצמי שעשיתי את חלקי בכך שלא הסתיר טעות חמורה של הנהלה.
קווין F ב- 26 בפברואר 2012:
ניסיתי להיות מאושר כל יום תוך כדי התעללות נפשית ביומיום בעבודה.
זה גרם לי להיות עכשיו מצב נפשי.
צא החוצה! לְהַפְסִיק! מצא עבודה אחרת! תגיד לעזאזל איתו, הוא או אותה.
שום דבר לא ישנה את הרוע אצל אנשים מסוג זה, ותאבד את רצונך להיות מאושר, צא החוצה עכשיו ותחסוך מעצמך את ההפרעה הנפשית שתקבל מניסיון לחשוב שהם ישתנו ותזכה בהם, תסיים עם שנאה עמוקה לאנשים ושלם בפנים תתקשה לתקן.
אל תתביישו לעזוב, אתם תרגישו את השקט שמגיע לכם, והם פשוט יכולים לקבל את תגמול הקארמה שלהם מתישהו.
אתה לא חלש לעזוב, אתה חזק לעזוב ולהתרחק מהעריץ שמכה את הגדול.
זכור, אם אי פעם אפגוש אותך אני אאהב אותך, וכך גם כל כך הרבה אחרים שיראו את האהבה שבך.
תברך אותך החברים הטובים שלי, בבקשה תגיד שלום לזר, או שיהיה לך יום נהדר או כל דבר שיגרום למישהו לחייך חדש היום.
קווין פ.
פטי אינגליש MS (מחברת) מארה"ב ואסגרדיה, אומת החלל הראשונה ב- 25 בפברואר 2012:
זו תוכנית טובה. תעדו והשתמשו במידע. עבודה לא צריכה להיות עונש וברור היה שמתחת לאלפא השונא את הילד.
K ב- 24 בפברואר 2012:
הייתי באותה סירה עד לפני כשנה.
עבדתי בחברה במשך 4 שנים שפונה לכמה לקוחות לאומיים ידועים. באותה תקופה הבעלים, אלפא-זכר עם יותר מדי אגו, היה נוהג בסגנון לוחמני / סרקסטי / ללעג כאשר הוא פונה אלי בזמן שהוא פונה לחברות לעבודה בצבעים רכים בהרבה. זה גדל עם הזמן והתחיל לאט לאט. לעתים קרובות הוא היה מטיל ספק בהרגלי העבודה שלי (יש לי ניסיון של עשרים ויותר שנים) מול אחרים או לרוב יוצר טיעון שהוא כבר מוכן לקחת את הצד השני רק כדי להניע את האגו שלו להיום.
כמה ימים היו מחוספסים יותר מאחרים. הייתי מוצא את עצמי את סוס העבודה בפרויקטים מסוימים רק כדי להידחק הצידה כאשר הגיע הזמן שהלקוחות יראו את העבודה, וכשזה קרה חברי לעבודה לעבודה יקבלו את הקרדיט. אני משתמש רק במונח "נקבה" כדי להדגיש כי לבוס שלי לשעבר יש כמה סוגיות מגדריות ולא להעליב את 50% האחרים של כדור הארץ. הם אנשים עובדים קשה ופשוט לא רוצים לטלטל את הסירה. בלי קשר למצבים אלו הותירו אותי מושפלת ומפקפקת במעמד שלי ואם אני כשיר לעסק בו הייתי.
באחת הפעמים ידעתי שיהיו צרות. אחד מעמיתי לעבודה טעה בלקוח חדש בעלות של אלפי דולרים ועיכוב בשחרור חומרי לקוח. מעולם לא התבקשתי לסקור את עבודת הקולגות הצעירים יותר, אך אילו עשיתי זאת הייתי תופס את הטעות. זה לא היה חשוב. כאשר גיליתי את הטעות על ידי לשעבר, הוא טיפל בעמיתיי בעדינות תוך שהוא מוציא את כעסו עליי לעבודה שלא הייתי צריך לעשות איתה.
בתקופה זו אשתי בהריון. הבוס הגברי האלפא שלי לא מאבד שום הזדמנות לומר לאף אחד שישמע אותו כמה אנשים טיפשים בגלל שיש להם ילדים, ושילדים הם רק "חולדות" לכל מה שאכפת לו. זה לא מורכב. הוא באמת אמר מולי ואחרים כמה פעמים. זה נועד להפחיד ולהעליב אותי ואת משפחתי להיות.
זמן לא רב לאחר הערות מסוג זה, חודשיים לפני שבתי עתידה להיוולד, נאמר לי כי אין יותר עבודה "בשבילי", ובהצלחה בהמשך. הייתה עבודה רבה לאלו שאיבדו פוטנציאל לקוח חדש אך שום דבר עבורי.
ללא ניתוק. אין זמן חופשה. לא פחות מבעיטה בבטן במהלך השפל הכלכלי הגרוע ביותר מזה 70 שנה. תודה על כלום.
זה היה לפני שנה, אבל ההפך הוא שהספקתי לבלות עם בתי הנפלאה.
הייתי עובד טוב לעזאזל. כל מה שרציתי לעשות זה לעשות את העבודה שלי ולקוות שהנבזיות תיעלם.
יש דבר אחד שאעשה בשורת העבודה הבאה שלי אם אי פעם יציקו לי שוב, והוא קונה מקליט שמע דיגיטלי. אני אשמור את זה על האדם שלי ואתן לבריונים הבאים לתלות את עצמם במילים שלהם. אני אגן על עצמי הפעם, ואלוהים יעזור לשוטה שמנסה לקחת את הכבוד שלי כי אני מתדיין.
פטי אינגליש טרשת נפוצה (מחברת) מארה"ב ואסגרדיה, אומת החלל הראשונה ב- 17 בפברואר 2012:
אני מעריך שלקחת זמן לפרסם את החוויות שלך. מצבי עבודה פוגעניים אלה אינם ניתנים לניתוח.
קיי ב- 17 בפברואר 2012:
אני די מופתע לגלות שיש הרבה מצבים פוגעניים ובריוניים בדיוק כמו שלי. פשוט פוטרתי מעבודתי בגלל האשמת שווא שעבדתי במחלקה. חנות. המפקח שלי רצה שאפסיק יותר מ -4 שנים וניסה עלי התנהגות פוגענית רבות כדי שאפסיק את העבודה וצעק עלי פעמים רבות להפסיק. היא עשתה עוד דברים נוראיים כמו להרחיק אותי מהלקוחות שלי ונתנה את העמלות שלי למקורבים האהובים עליה בכוונה כדי שאפסיק. היא גם בגדה בוועדות שלי פעמים רבות. שמעתי שהיו בעבר הרבה עמיתים לעבודה שהפסיקו ופוטרו וראיתי למעשה כמה שהפסיקו בגלל התעללות שלה ולא היו הוגנים. מה שכל כך עצוב בזה הוא שהמנהל הזה עובד כאן 17 שנים,שהיא מתחבכת לגמרי. אף אחד (אנשי מ"ג עליונים) לעולם לא יאמין לי גם אם אגיד להם את האמת. האמת היא שהיא כל כך פוגענית, שולטת, מניפולטיבית ואפילו בוגדת בעמלה שלי ושוברת את כללי החברה. היא מסגירה אותי לפטר אותי במשך 4 שנים ואני כתבתי על כך שאני חפה מפשע מספר פעמים. לבסוף, כשנכתבתי מקבוצות אלה של שלוש לקוחות שמציקים להם, הם דיווחו עלי מאי הבנה עצומה, ואז אדוני פיטר אותי בלי לשאול מה קרה. היא צעקה עלי בראש הראש ופיטרה אותי. נורא הייתי קורבן על ידי האישיות השולטת שלה, הבריונות וכי היא תנהל את הכל בדרכה שלה תסובב את הדברים כדי להפוך אותי כאילו כל זה אשמתי.היא תצליח להגיע למסקנה שהיא גרמה לי להרגיש רע מבחינת עמיתים אחרים פעמים רבות בכך שהיא מצמצמת אותי. אני לא אדם איטי, אבל המשכתי לומר לי שאני איטי בהרשמה וכו '. היא תעשה בי כל העת התעללות מילולית בכל דרך שהיא יכולה.
זה כל כך עצוב שכל האנשים השולטים הבריונים האלה השתלטו על כל העולם הזה. הם צריכים להכין איזה חוק חדש על סוג כזה של פגיעה בעבודה כי זה עינה אותי במשך שנים רבות. התחלתי להיכנס לדיכאון מאוד ואפילו התחלתי להתמזג באוכל כשאני אפילו לא רעב והשמנתי הרבה ומשקל לי הרבה כאבי ראש. כולם, זה לא שווה את זה. החיים קצרים מדי. פשוט תתרחק מזה אם אתה יכול בהקדם האפשרי לכל סוג של התעללות או ש- FM יעבור לך בריונות. אני מודאג רק מאיך שאני אמצא אי פעם עבודה אחרת מכיוון שפוטרתי עכשיו. אני באמצע שנות ה -50. בחיים לא פגשתי מעולם בסוג זה של פוגעניות !! אני פשוט אומר שרק האנשים הלא משכילים עם אנשים ברמה נמוכה ממעמד נמוך יעשו דבר כזה.תביא לכולנו צדק לכל האנשים שעברו התעללות ובריונות מצד עמיתיהם. אני באמת מרגיש עבורם ושלום עלי אדמות.
פטי אינגליש MS (מחברת) מארה"ב ואסגרדיה, אומת החלל הראשונה ב -10 בפברואר 2012:
אני מציע להתייעץ עם עורך דין, אך סביבת העבודה גורמת לך לחלות. איזו מערכת של תגמולי עובדים יש לך בארצך? בארה"ב התנאים שאתה מתאר עשויים להסתכם בתביעה של העובד נגד הבוסים והחברה.
טרייסי ב -10 בפברואר 2012:
גם אני הוטרדתי בעבודה, שלי התחיל לפני למעלה מ- 18 חודשים. בהתחלה חשבתי שזו הבעיה, אז נראה שהדברים עוברים מהמיטה לגיהינום. אפילו איבדתי את הקול בגלל כמות הלחץ שהבוס שלי גרם לי. הכל התחיל כשהיה לי כאב גרון ויכולתי לדבר כמעט שבועיים. כשחזרתי לעבודה לאחר שחתמתי את הרופא כי עבודתי בנושא דיבור בטלפון כל היום, כשחזרתי שמתי לב שהדברים לא תקינים. הלחץ בעבודה וכמה בעיות כוח אדם הגיעו לי לחלוטין שהשרירים סביב תיבת הקול שלי ננעלו, כך שהדיבור שלי נעשה גרוע עוד יותר. זה הגיע לשלב בו לא הייתיעבודתי בעבודה ונחתמתי במשך למעלה מעשרה חודשים לאחר ביקורים רבים בבית חולים ודיבור, הייתי צריך להילחם כדי לחזור לעבודה שביצעתי במשך שנתיים לפני שהייתי חולה. בזמן שהייתי חופשית הייתי נכנסת לעבודה כדי שהם יראו שאני לא מבלף אותם. הנאום שלי היה קשה מנשוא שלא יכולתי לאכול, לישון או לשתות. כל מה שרציתי לעשות היה לחזור לעבודה. מאז retuen שלי ב -5 בספטמבר 2011 הם עשו הכל כדי להפוך את חיי לגיהינום. שוחחתי עם משאבי אנוש והם גרמו לי לקיים פגישה עם הבוס שלי כדי לנסות לתאר מה הבעיות והנושאים. עברתי מהאדם הכי מאושר במשרד שלי לאומלל ביותר. גם עכשיו הלחץ שהם גורמים לי גורם לי לחשוב שאני צריך לחפש עבודה אחרת.דנתי בכל שלב של מה שקרה לי עם בתי בת ה -16 ואפילו היא יעצה לי לצאת ולחפש עבודה אחרת. אני חושב שהיא צודקת כל מה שאני רוצה לעשות זה ללכת לעבוד כדי שאוכל לספק לילדים שלי ולתהות מדוע אנשים אלה יכולים להפוך את חייך לאומללים כל כך. אני יוצא מהעבודה בשבוע הבא תודה לאל, אבל אני חושש משבוע ביום שני כאשר אצטרך לחזור להתעללות נפשית.
פטי אינגליש MS (מחברת) מארה"ב ואסגרדיה, אומת החלל הראשונה ב -4 בפברואר 2012:
הגיבו לחבר ואחרים בכל תרחיש בריונות במקום העבודה -
EEO מתייחס ברצינות רבה לתיעוד כתוב ארוך טווח מעובד, עם משקל רב יותר מכל דבר בעל פה בלבד, נציג החברה יכול לומר נגד האישומים. יתר על כן, אם לחברה אין תיעוד כתוב על האירועים, ה- EEO יבדוק את אישומי העובדים ברצינות רבה (הם תמיד היו באוהיו).
אם חברה פתאום רוצה להביא תזכירים לאדם שעבר התעללות ולהשאיר את הקורבן / היעד על אותם מכתבים שהוא / היא עצמו אשם באירועים הפוגעניים, אז זה עשוי להיות סימן לכך ש- 1) נייר נייר נגד חף מפשע. הקורבן מתחיל, או 2) הקורבן אינו כל כך חף מפשע. ישנם מקרים של התעללות בהם המתעלל מתגרה בקורבן שלו עד כדי כך שהקורבן מתנהג בעצמו להתעלל באכזריות. היזהר לא להיתפס במלכודת הזו בבית, בעבודה, בבית הספר, בכל מקום.
ייעוץ לבריאות הנפש תמיד טוב לקבל גם במקרים קשים אלה. זה עוזר למטרה ומשמש כראיה רק לאחר שהתרחש.
פטי אינגליש MS (מחברת) מארה"ב ואסגרדיה, אומת החלל הראשונה ב -3 בפברואר 2012:
לפני שתעבור לחדשות עליך להתחיל לתעד את ההתעללות הזו על בסיס יומי ביומן עם שמות, תאריכים, ימים ושעות ובהתרחשות הפיזית הבאה, התקשר למשטרה מיד. אם אין לך תיעוד בכתב כרגע, המשך הידיעה ישיג תשומת לב, אך אתה עלול להיראות טיפשי ואפילו מפוטר מכך שלכאורה "שיקר" על החברה.
פטי אינגליש MS (מחברת) מארה"ב ואסגרדיה, אומת החלל הראשונה ב -2 בפברואר 2012:
לא שווה ב- NOLA - השני שמישהו בעבודה מכה בך, אפילו ביד או בזרוע, הוא השני שאתה צריך להתקשר למשטרה וללחוץ על אישומים. כן, תעד הכל לפי יום, תאריך ושעה, שמור ספר יומן וקבל עו"ד בהקדם האפשרי.
פטי אינגליש MS (מחברת) מארה"ב ואסגרדיה, אומת החלל הראשונה ב -2 בפברואר 2012:
ובעוד שזה נשמע שכיר חרב, מגיע לך להילחם גם להסדר כספי גדול יותר. בקש שינויים במדיניות בחברה זו כדי להבטיח את בטיחות העתיד. האם הבוס פוטר?
סנילינג ב- 2 בפברואר 2012:
נראה לי שהמראה הזה מועט עד מאוחר. בן זוגי הוטל ברציפות בעבודה במשך כחצי שנה. הבוס שלו היה מתעלל בו מילולית וגורם לו לעשות דברים שלא מתפקידו. המשימה האחרונה עלתה לו בחייו. עצוב עוד יותר הבריון עמד מעליו בזמן שמת בלי להרים אצבע כדי לקבל לו טיפול רפואי. בעלי נועד לעשות אימון בו לא היה לו הכשרה קודמת וגם לא כישורים. OSHA מצאה שהחברה טעתה וכי תנאי הסיכון במהלך התרגיל יובילו לפציעה חמורה או למוות. שום דבר לא יחזיר את בעלי, אבל אני אלחם עד הסוף להשיג צדק.
פטי אינגליש MS (מחברת) מארה"ב ואסגרדיה, אומת החלל הראשונה ב- 31 בינואר 2012:
זה מצב קשה מבחינתך. אולי הבריון יעבור החוצה. בינתיים מחשבותי הטובות ביותר מגיעות אליך.
rcamarillo ב- 31 בינואר 2012:
כבר בדקתי את קו העבודה שאני עושה, יש מעט מאוד מקומות שעושים את סוג העבודה שלי והם אזורים רחוקים מאוד, מאוד יקרים לחיות בהם. אני כאן כבר 8 שנים וטוב לי במה שאני עושה. לכן, עם היותי אמא חולה, ילדים ואחות לטיפול, אני צריך להחליט לעבור למקום אחר ולמרות שיש לי יותר זמן ויציבות למען המשפחה שלי. לאחרונה, בעיה ביחס לאותו בריון הוצגה על ידי עמית לעבודה אחר ונראה שהבוסים שלנו לא אוהבים להתעמת עם הבריון. הם פשוט אמרו, "נסה לתקן את זה, או להתמודד עם זה, כולנו מבוגרים כאן!", אני מסכים לנקודה כלשהי, אבל כמה "מבוגרים" הם מטומטמים של הטבע. כל מה שהם עשו היה לשלוח לכולם תזכורת לגינוני משרד. הם מנסים להימנע מלהתעורר כשמדובר בסביבה מתוחה. Pff… אני מניח, אצטרך להתמודד עם זה.יש אנשים שיש להם סמכות וכוח, יודעים שאנחנו האיכרים (אנשים נאבקים חחח), צריכים לשמור על עבודתם בכל מחיר.: - [
פטי אינגליש MS (מחברת) מארה"ב ואסגרדיה, אומת החלל הראשונה ב- 30 בינואר 2012:
זה דבר אומלל כאשר בעלי הסמכות לא נוקטים כל פעולה בכדי לעצור בעיות ברורות. גם אני אאבד את העניין שלי בקריירה כזו. אולי תקבל קידום משם או שתוכל לעבור למחלקה אחרת, בריאה יותר?
rcamarillo ב -30 בינואר 2012:
היי פאטי, תודה על הזמן והעצות. לקחתי כמה פניות וקראתי הרבה על שליטה ברגשות שלי, טכניקות נשימה וזה היה כל כך קשה, אבל משמעתי את עצמי להתעלם מהנשים האלה שמטרידות אותי. זה כל כך קשה, אבל היא הורידה דרגה בהטרדה כי אני לגמרי מתעלמת ממנה ואני מאושרת, ואפילו לפעמים מזייפת אושר. היא מניחה שאני לא נפגעת והולכת, אני חושבת שזה עובד, היא תשאיר אותי לבד… אבל, אני כל כך מאוכזב מהמפקח והבוס שלי. אני צריך לעבור את זה ממש, ולא רק אותי, גם עובד אחר כאן. אנחנו הכי מבוקשים והמפקחים שלנו רואים שלא נעים לנו והם לא עושים כלום !!!! זה נכון, זה מחזק אותך, אבל לא בא לי להתחייב לתפקיד הזה כמו פעם. נהגתי לראות זאת כקריירה, עכשיו, רק JO B. כל יום זה אותו דבר,אני מקבל יותר עבודה, והם מקבלים חופש לטפל בחיים האישיים שלהם בעבודה, ולכולנו משלמים אותם הטבות, אותן הטבות, אותו דבר. וואו… אבל, אני צריך לעשות כל מה שנדרש כדי לשמור על העבודה שלי, הזמנים קריטיים ויש לי את המשפחה שלי לטפל.
פטי אינגליש טרשת נפוצה (מחברת) מארה"ב ואסגרדיה, אומת החלל הראשונה ב- 29 בינואר 2012:
איזה דבר מדהים לעשות! אני מברך אותך שעשית זאת וחושב שתהפוך למעסיק מאוד נלהב. הייתי בסיטואציות שתיארת, אבל התמזל מזלי שעמדתי איתנה - הבריונים והבריונים לעתיד הופסקו. הצלחה רבה לך ובבקשה תעדכן אותי בהתקדמות שלך.
המום ב -28 בינואר 2012:
אני אמנם לא יכול להיות ספציפי, אך המקרים שלמעלה כמו שלא להזכיר ימי הולדת, לתת לאחרים יחס כספי ואז לסרב למוטרדים, לתת הזדמנויות לאחרים או לתמוך במאמציהם להתקדם בקריירה שלהם, אך לא למבויסים (במקום להפנות אותם מחדש. לעבודה אחרת) כולם קרו לי בעבר. התחזקתי עכשיו ומסרב להיות חלק מכל קבוצה שתעשה זאת ובקרוב תהיה הבעלים של החברה שלי. אשתמש במה שקרה כדוגמה שלי לעכשיו לא להתייחס לאנשים וכיצד לזהות פעולות כאלה אצל אחרים שאוכל לנהל ובמקום זאת, להעריך כל אדם גם אם הם מעצבנים… תודה פאטי על הרכזת הזו. מועיל מאוד לכל המגיבים.
פטי אינגליש MS (מחברת) מארה"ב ואסגרדיה, אומת החלל הראשונה ב -20 בינואר 2012:
מזל טוב מסביב. תיעוד הוא בקבוקון, כמובן. בריונים ומתעללים מנסים לגרום למטרות להרגיש שהם אשמים. זה עובד יותר מדי פעמים.
M Dee ב -20 בינואר 2012:
גם אני הוטרדתי בתפקידי האחרון וההנהלה העלמה עין. ההנהלה הייתה אומרת שזו האישיות שלי ושאני אשם גם אני. היה לי מזל שהיה לי חבר לעבודה אחד שהאמין לי וזה גרם לי לעבור את עשר שנות הגיהינום. אני אוהב את העבודה שלי, אבל זה תמיד היה מסובך על ידי האדם חסר הביטחון הזה שגרם צוות אחר לצידה לעבוד אצלה וגם להציק לי. לעתים קרובות הם לא עושים שום דבר מראש שהם יכולים לתת עליהם דין וחשבון. זה היה ערמומי וסודי. הייתי עובד קשה והייתי מראש את דעותיי. הייתי צריך לעשות הרבה עבודה על עצמי למשל סדנאות לתקשורת טובה יותר וכו 'כדי לנסות לנהל איתה שיחה. אני כן מאמין שהיא הייתה פסיכופת - מאוד חכמה ומסוכנת. עכשיו יש לי תפקיד אחר שכולם כל כך מכבדים וישרים.בעבודתי אין בעיות חכמות הצוות שכן כולן מקצועיות ובעלות ביטחון בעצמן. בעיניי זו ההוכחה שזה לא אני האשמתי. השארתי אמנם מתנת פרידה קטנה. התבקשתי להגיש את 10 שנות ההוכחות שלי ביומנים שבהם כתבתי הרבה דברים שנמשכו. עכשיו יש בירור עצמאי, אבל אני לא מעורב. משאבי אנוש הודו לי על הראיות שלי והבטיחו לי שתהיה תוצאה.
פטי אינגליש MS (מחברת) מארה"ב ואסגרדיה, אומת החלל הראשונה ב -12 בינואר 2012:
כדי להגן על עצמך:
1) כאשר אתה מתחיל בעבודה חדשה, שמור על תיק עבודות שלמדת, פרויקטים שהושלמו וכו '.
2) תעד בריונות, שמועות, הערות שליליות וכו 'בתיק העבודות שלך. אל תחמיץ מקרה אחד. ללא תיעוד, אינך יכול לעשות דבר.
3) קיים פגישה עם הבוס כדי לדון בבריונות. המשיכו לתעד, כללו את הפגישה.
4) אם זה נכשל, שוחח עם הממונה עליו בפגישה. מסמך.
5) אם זה נכשל, פנו אל משאבי אנוש בנושא. מסמך.
6) אם זה נכשל, פנה לעורך דין לקבלת ייעוץ בחינם והגש תלונה רשמית של ה- EEO.
פיניאס ב- 12 בינואר 2012:
גם אני נטול עבודה בגלל בריון במקום העבודה. האדם הזה התחבר עם כמה אנשים אחרים שיצאו נגדי בעבודה. הבוס לשעבר שלי והייתי בינינו מערכת יחסים נהדרת עד שהאדם היחיד הזה התחיל לעבוד שם והפנה אותה נגדי. ידעתי זאת בגלל אדם שעבד במחלקה אחרת שמע לא פעם את האנשים האלה שהעירו הערות שליליות עלי. הבוס שלי התחיל להאמין להם, ופיטר אותי לאחר מכן. כפי שהתברר, חבר של הבריון נשכר באותו יום. הבוס לשעבר שלי התקשר אליה ממש מול כולם, ואמר לה שהיא קיבלה את התפקיד הקודם שלי.
אמרו לי שהייתי צריך להגן על עצמי. יתכן וזה נכון במקצת. אבל תגיד לי, איך אני יכול כאשר הבוס שלי רק מאמין למועדפים שלה? (הבריונים.)
פטי אינגליש MS (מחברת) מארה"ב ואסגרדיה, אומת החלל הראשונה ב -8 בינואר 2012:
אני מקווה שאתה מתעד הכל. קבל עורך דין לעבודה, לפחות לייעוץ חינם. במדינתי ובעיריי, ריסוס אירוסולים ומסר לכם מים אקונומיקה שכולם מעוררים התקפי אסתמה הם תקיפות חוקיות (אישומים פליליים) ותוכלו להגיש אישום. שאל את עורך הדין והתקשר למשטרה בפעם הבאה שזה יקרה. כמו כן, קבל הערה מהרופא על מידת המסוכן של אותם גורמים וכי הם גורמים. אדם זה מנסה לפגוע בך וכנראה יפגע בכלבים. בצע פעולה בהקדם האפשרי.
עובד עייף ב -8 בינואר 2012:
ניסיתי להתמודד עם עמית לעבודה פוגעני בכלים היחידים שיש לי, סבלנות. במשך חודשים הוא לקח דברים שאמרתי וסובב אותם כדי להישמע כאילו אני מתבכיין או לא מכבד. הוא שאב תחתי בזמן שעבדתי על כלבים קשים והבהלתי אותם עד שמישהו אחר היה עד לכך, ואז הפסיק לשאוב סביבי את כולם ביחד (אסיר תודה, אני יכול להודות לך). הוא מרסס פחיות סוליות לכיווני, בידיעה שיש לי אסטמה ואני אלרגי אליה. אתמול הוא הביא בקבוק "מדהים" לניקוי, אבל זה היה מים אקונומיקה בבקבוק והוא יודע שהלבנה מכבה לי את הריאות כמעט לחלוטין. הבוסים שלי מעולם לא היו בוסים לפני כן ועדיין חושבים כמו עובדים. הם לא אומרים לו כלום. הוא האשים אותי שלקחתי כלבים שהיו אמורים להיות שלו, אני עושה את הכלבים שהבוס שלי אומר לי לעשות.הוא מאשים אותי שנתתי לו כלבים רעים, הבוס שלי מחלק את הכלבים, לא אני. הוא אפילו זבל אותי בפייסבוק ואמר בדיוק ההפך ממה שהוא אמר לבוסים (אני לא עוזר לו לבוסים, ואני לא רוצה את עזרתך ב- fb). מתוכם העתקתי את התגובות ומחקתי אותו מה- fb שלי. אני כביכול "המנהל" אבל הבוסים שלי לא מגבים אותי. אני לא יודע מה לעשות.
פטי אינגליש MS (מחברת) מארה"ב ואסגרדיה, אומת החלל הראשונה ב -4 בינואר 2012:
ננסי - הגיש תלונה רשמית של EEO.
Worthmore - בהתקפה הבאה, התקשרו למשטרה והגישו אישומי תקיפה. שאל עו"ד - בעירי, התנהגויות אלה מתייחסות לתקיפה פשוטה ונושאות קנס לפחות; לזרוק דברים ולבעוט - זמן מאסר קצר.
שווה יותר ב -4 בינואר 2012:
אני מתמודד עם סביבת עבודה פוגענית כבר 4 שנים. עקבתי אחר כל פרוטוקול הידוע למערכת בתי הספר הציבוריים בטקסס. הגברת הזו צרחה שהיא שונאת אותי מול הממשל, היא צעקה על ישיבות הצוות, היא באה וצעקה והלמדה את התלמידים שלי ואותי, השליכה מסמכים על שולחני בעטה בדלת הכיתה שלי. הגיעה במרחק של 5 סנטימטרים מהפנים שלי וצרחתי איך היא רוצה שאעזוב את בית הספר. אני ממש ב- HELL, הייתי בקמפוס הזה יותר ממנה ומעולם לא היו לי בעיות עם אף אחד אחר. אני לא יודע מה לעשות, אני מרגיש לכוד ולבד ופוחד שיום אחד אני הולך להצמיד ולהגיב. עד כה אחרי 4 שנים שמרתי על ראש ברמה לגבי ההתעללות. קיימתי איתה גישורים עם המנהלת והיא צעקה וצרחה עלי.לא הייתה שום כתיבה, לא נעשתה פעולה משמעתית והיא אפילו לא מחזיקה בשום כוח, היא פשוט באותה דרגה ובכיתה, ולכן אני צריך להיות איתה בסביבה קרובה לפחות פעם בשבוע. איפה שהיא צועקת וצורחת עלי בכל הזדמנות שהיא מקבלת מול אנשים. אף אחד לא אומר מילה.
ננסי ב -4 בינואר 2012:
ממש לאחרונה הפכתי לקורבן של בריונות במקום העבודה, הגשתי דוח משטרתי כי זו הייתה תקיפה פיזית. רק תהיתי אילו צעדים נוספים עלי לנקוט כדי לפתור את העניין הזה.
פטי אינגליש MS (מחברת) מארה"ב ואסגרדיה, אומת החלל הראשונה ב- 31 בדצמבר 2011:
קבלו התייעצות ראשונית בחינם עם עורך דין לעבודה. הם יכולים לומר לך בוודאות. בהצלחה!
קונסטנשן ב -31 בדצמבר 2011:
אני מתקשה להגדיר מה עושים לי. מבלי לפרט יותר מדי יש לי עמית לעבודה, שנמצא בתפקיד מפקח, אבל היא לא המפקחת שלי, אותה הייתי מכנה בריון, אך היא אינה מתעללת כלפיי באופן מילולי באופן ישיר באופן עקבי; היא עושה דברים מאוד לא נוחים עבור עצמי ועבודה אחרת לעבודה שהיא מפקחת עליהם. הדבר האחרון שהיא עשתה הוא שהיה לי מחשב וירטואלי למחשב שמצאתי והסירתי את מחלקת ה- IT שלנו. הוא הותקן מאז אפריל 2010. תוך שבוע מרגע שהסרתו התחברה פיזית למחשב שלי. היא נכנסה אליו שוב שבועיים לאחר מכן.
הלכתי לראש משאבי אנוש ונתמודד עם המצב כשנחזור לעבודה בשבוע הבא. הבעיה היא שהבוס שלנו ככל הנראה לא יעשה שום דבר בקשר לזה. נראה שהיא מגינה על "הבריון" או חוששת להתעמת איתה בעצמה. אני לא יודע איזה?
נראה כי ל"בריון "מערכת חוקים שונה מכולם או שאינה חייבת לציית לכללים. היא באה והולכת כרצונה (היא אמנם משכורת), לובשת בגדים לא הולמים, מרגיזה עובדים אחרים מחוץ למשרדנו, ומותר לקבל החלטות לא מוסריות ללא השלכות.
היו לפחות 2 אנשים שעמדו בפוזיציה זו שעזבו בגלל הדרך שבה הם גרמו להרגיש לא בנוח. שקלתי לעזוב את עצמי מספר פעמים ואז שיניתי את דעתי וסירבתי שמישהו יגרום לי לעבודה שאני באמת אוהב.
איך קובעים איך קוראים ל"הטרדה "הזו?
לא בריון ב -27 בדצמבר 2011:
רק רציתי להישאר לבד במהלך ההפסקה ומחוץ לשעון, הגבתי לשיחה מזויפת. אבל הם המשיכו להטריד אותי בעניין סקרן, ואז ריכלו על מה שעשיתי לכל הסובבים אותם. והם תוהים מדוע אני הפכתי לבחור. הם התחילו את זה.
ילד עקב אחרי, גם תאגידים אחרים היו בזה. לאן שקניתי והלכתי, לא במקרה.
דיאנה ב- 21 בדצמבר 2011:
אני חסר עבודה בגלל המצב הזה… עמיתי לעבודה היה ממש סרקסטי בכל דבר (קראתי לעבודה שלי מגעילה והתייחס אלי כעובד עצלן) עשיתי והייתי מספיק חכם להסוות את זה כ"מתבדח ", הרגשתי טיפש וחסר תועלת, היה נאלץ לעבוד זמן נוסף בדברים שבסוף הם לא השתמשו בהם (ללא תשלום), הם ציפו שאהיה שם 24/7, הם אפילו התקשרו אלי כשעשיתי מצרכים עם בתי יום ראשון בבוקר וכמובן שחליתי, חליתי בפרקי חרדה איומים, ירדתי כמו 15 קילו בחודש וכמעט הרסתי את מערכות היחסים המשפחתיות שלי. בסוף ביקשתי לסיים את החוזה שלי מכיוון שהתלונה שאני לא עבדתי. בסוף נותרתי ללא עבודה, האדם הזה נשאר בעבודה ו… הם החליטו לבקש עובדים חדשים שיצביעו על כך שאני לא 'לא עובד בצוותים ואני לוקח דברים באופן אישי, הם משלמים לי סכום עצוב של כסף ונשארתי עם חוויה מרירה איומה… מצד שני יש לי עבודה שנייה, ואני מסתדר שם לגמרי, הבוסים שלי ו עמיתים לעבודה כמוני ו… כבדו אותי ו… מעולם לא האשימו אותי שלא עבדתי ביעילות בסביבת צוות.
פטי אינגליש MS (מחברת) מארה"ב ואסגרדיה, אומת החלל הראשונה ב -19 בדצמבר 2011:
בצע את הצעדים הרגילים לתלונת EEO, המתוארים ב- Hub ובהערות. בקש עזרה ממשרד ה- EEO המקומי וקבל ייעוץ חינם עם עורך דין.
קורבן מס '4 ב -19 בדצמבר 2011:
כרגע אני עובד אצל אן טיילור בסן אנטוניו, טקסס. אני לא רק עד אלא קורבן. הדבר העצוב הוא שאני רואה את מנהל החנות מציק לכולם חוץ מחבריה שעובדים שם. מה אני עושה?
פטי אינגליש MS (מחברת) מארה"ב ואסגרדיה, אומת החלל הראשונה ב- 17 בדצמבר 2011:
ייתכן שתוכל להגיש תביעת פיצויים לעובדים אם הלכלוך ב- AC גורם לך לחלות. זה עשוי לכלול מקום עבודה לא בטוח. בדוק את חוקי ה- WC של המדינה שלך או קבל התייעצות בחינם עם עורך דין.
ישנם מקרים בהם המעסיק לא יאפשר לעובדים להשתמש בשירותים גם כל היום. ראיתי את המקרים האלה פונים לבית המשפט.
יותר בריונים מתמיד ב -17 בדצמבר 2011:
אני עובד גם אצל בריון שלא אוהב שאני נושף את האף בגלל האלרגיות שלי וכל האזור (קונסטרוקציות / ערימות לכלוך בחוץ) הופך אותו למקום מאוד מאוד לא בריא לעבוד (הלכלוך באוויר ונכנס מערכת המזגן). זה ללא הפסקה בשמונה שעות. של נזק לריאותיי. כן, אני מסכים שרוב הבריונים מוגנים על ידי הממשלה. סוכנויות. הפיתרון היחיד הוא לקבל עבודה חדשה אך להסתכל על המצב הכלכלי ולכן מדובר בהתעללות יומיומית. אני רק מקווה שהם פיטרו אותי כי אני נושף את האף ואז אתבע לעזאזל אותם על אפליה רפואית.
פטי אינגליש MS (מחברת) מארה"ב ואסגרדיה, אומת החלל הראשונה ב- 12 בדצמבר 2011:
ובכן, כל מה שתחליטו, איחולי הטוב ביותר מגיעות לכם להצלחה בעבודה ובחייכם. אתה חייב להיות אדם סבלני מאוד כדי להיתלות במצב זה ולהמשיך לתפקד.
rcamarillo מארה"ב ב- 12 בדצמבר 2011:
תודה לך פאטי על עצתך. אני דווקא אוהב את העבודה שלי. הבוס שלי נהדר עם יתרונות וכו '…. בהתחלה הבנתי מדוע היא פשוט נותנת למישהי כמו הבריון להתעכב, חשבתי שזה אנושי שלה לנסות ולעבוד משהו עם בעיות, כמו לתת הזדמנות. אבל זה התארך וזה משפיע לפחות על 5-6 עובדים לעבודה, אבל הם לא יגידו כלום כי הם לא רוצים להגיע לצד הרע של הבוס שלנו. היא אמרה לי כמעט בפעם האחרונה להתמודד עם זה ולתקן את זה, מכיוון שמצפים ממני יותר לאחר שיש לי תפקיד ניהולי. למעשה לקחתי שיעורי ניהול, שיעורי תקשורת ואפילו הצעתי לשכוח ולהתחיל לרענן, אבל שנשים מאוד זדוניות, ברגע שלא כיסיתי אותה בגלל האיחור בבקרים, אחרי ארוחת הצהריים או שעשיתי עסקים אישיים בשעות העבודה,…היא מעדה שוב והתחילה להתייחס אלי כמו שטויות. בכנות, אני הולך לעשות משהו בקשר לזה. ואני לא יכול להגיד כאן, אבל אני חושב שאני יודע למה היא עדיין מתעכבת. כולנו יודעים יותר מדי מידע כאן, אני באמת לא יכול לומר. אבל אני חושב שהבוס שלי יאבד יותר כסף, לקוחות ומוניטין אם יצאו דברים מסוימים. מכיוון שאני עובד טוב ויש לי מצפון, אני בטוח שהבוס שלי יודע שאני הולך להצטנן ופשוט להישאר כרגיל. אבל לכולם יש גבול ואני חולה, מתח ומתח קיבלו את המיטב ממני. במהלך הריון שכל כך השפיע עלי. תודה על הזמן וההבנה.לקוחות ומוניטין אם יצאו דברים מסוימים. מכיוון שאני עובד טוב ויש לי מצפון, אני בטוח שהבוס שלי יודע שאני הולך להצטנן ופשוט להישאר כרגיל. אבל לכולם יש גבול ואני חולה, מתח ומתח קיבלו את המיטב ממני. במהלך הריון שכל כך השפיע עלי. תודה על הזמן וההבנה.לקוחות ומוניטין אם יצאו דברים מסוימים. מכיוון שאני עובד טוב ויש לי מצפון, אני בטוח שהבוס שלי יודע שאני הולך להצטנן ופשוט להישאר כרגיל. אבל לכולם יש גבול ואני חולה, מתח ומתח קיבלו את המיטב ממני. במהלך הריון שכל כך השפיע עלי. תודה על הזמן וההבנה.
פטי אינגליש MS (מחברת) מארה"ב ואסגרדיה, אומת החלל הראשונה ב -9 בדצמבר 2011:
עקבת אחר פרוטוקולים נכונים ושרשרת פיקוד עד כמה שיכולתי לדעת בעניין הטרדה זה, אז הגש תלונה רשמית ל- EEO. קבלו ייעוץ חינם מעורך דין לעבודה. הגש אישומים נגד הבריונים אם תצטרך לעשות זאת. שאל את עורך הדין אם אתה יכול להגיש נגד החברה בכך שהיא מאפשרת להמשיך.
מדינות ארה"ב מתחילות לדון בחוקי הבריונות בתעסוקה בבית המחוקקים שלהן, כך שעשוי להיות עזרה נוספת, אך זה ייקח זמן מה. ואז אכיפה היא עניין אחר.
rcamarillo מארה"ב ב -8 בדצמבר 2011:
אני כל כך גועל, כרגע מציקים לי נשים אחרות בעבודה. כבר שנים שמציקים לי. במשך 4 שנים ליתר דיוק, עשיתי צעדים רבים, רשמתי הכל, דיברתי עם מפקחים, מנכ"ל החברה. הם העניקו לנשים כתיבה, ועדיין בעבודה. עכשיו זה משפיע על אחרים והדבר היחיד שהם עושים זה להעלות את זה על פגישות צוות מטופשות, איך מקבלים נימוסי עבודה וכו '… כמה זמן עוד, מה עוד ??? אני מחפש עבודה אחרת עכשיו, הייתי שם 8 שנים ונראה שהבוס שלי מתמודד בזהירות כשמדובר ב @ # *%…… יש לי משפחה גדולה לפרנס והבוס שלי יודע את זה זה קשה אבל אני אצטרך להיאבק ולקבל עבודה אחרת כדי שאוכל לשפר את בריאותי, זה השפיע עלי כל כך. עובד אחר מאס ורוצה לעזוב עכשיו. כל כך עצוב.
stopbully2day בתאריך 07 בדצמבר 2011:
אני מאמין שחשוב בכל מצב בריונות במקום העבודה שיש דפוס התנהגות מבוסס כלפי יותר מעובד אחד. זה יוסיף לאמינות שלך בעת הגשת תביעה. רשמו הערות על הבריונות כלפיכם ועמיתיכם לעבודה. אנשים מדברים - נוהגים להיות מאזינים - ושומרים הערות. אל תסבך את ההערות; עובדות בלבד. גלה אם למעסיק שלך קיימת מדיניות למניעת אלימות במקום העבודה (עשה זאת בדיסקרטיות) והצור עותק ממנה אם אתה יכול. עיין בהנחיות OSHA האמריקניות לאלימות במקום העבודה. אם אתה בענף הבריאות, עיין בהצהרת הוועדה המשותפת על אלימות במקום העבודה. התבונן בשימור העובדים במחלקה שלך בה מתרחשת הבריונות.הוצא כמה דולרים (אני יודע שזה קשה) ונהל שיחה עם עורך דין לעבודה רק כדי שהמצב שלך יהיה ברשימה. ספר לרופאים ושיש זאת ברשומה הרפואית שלך. היית חכם מאוד לא לשתף את עמיתיך בעבודה שלך כי אתה אף פעם לא יודע מי יכולה להיות השומה. עמיתיכם לעבודה לא יעמדו למענכם מכיוון שהם חוששים מההשלכות. אם חבריכם לעבודה נמשכו על ידי הבריון והם גונבים אתכם, הפחד שלהם מהבריון גדול יותר מהדאגה שלכם כלפיכם. כמה עצוב. נקודת האור היא שהתחדשותם של "מקומות עבודה בריאים" נמצאת בתנועה. מדינת ניו יורק יישמה זאת. עשה מחקר באינטרנט על ארגונים במדינתך ומחוצה לה ושקול להצטרף לאחד. שום דבר לא ישתפר אם נשב ולא נעשה דבר מלבד להתלונן.ספר לרופאים ושיש זאת ברשומה הרפואית שלך. היית חכם מאוד לא לשתף את עמיתיך בעבודה שלך כי אתה אף פעם לא יודע מי יכולה להיות השומה. עמיתיכם לעבודה לא יעמדו למענכם מכיוון שהם חוששים מההשלכות. אם חבריכם לעבודה נמשכו על ידי הבריון והם גונבים אתכם, הפחד שלהם מהבריון גדול יותר מהדאגה שלכם כלפיכם. כמה עצוב. נקודת האור היא שהתחדשותם של "מקומות עבודה בריאים" נמצאת בתנועה. מדינת ניו יורק יישמה זאת. עשה מחקר באינטרנט על ארגונים במדינתך ומחוצה לה ושקול להצטרף לאחד. שום דבר לא ישתפר אם נשב ולא נעשה דבר מלבד להתלונן.ספר לרופאים ושיש זאת ברשומה הרפואית שלך. היית חכם מאוד לא לשתף את עמיתיך בעבודה שלך כי אתה אף פעם לא יודע מי יכולה להיות השומה. עמיתיכם לעבודה לא יעמדו למענכם מכיוון שהם חוששים מההשלכות. אם חבריכם לעבודה נמשכו על ידי הבריון והם גונבים אתכם, הפחד שלהם מהבריון גדול יותר מהדאגה שלכם כלפיכם. כמה עצוב. נקודת האור היא שהתחדשותם של "מקומות עבודה בריאים" נמצאת בתנועה. מדינת ניו יורק יישמה זאת. עשה מחקר באינטרנט על ארגונים במדינתך ומחוצה לה ושקול להצטרף לאחד. שום דבר לא ישתפר אם נשב ולא נעשה דבר מלבד להתלונן.עמיתיכם לעבודה לא יעמדו למענכם מכיוון שהם חוששים מההשלכות. אם חבריכם לעבודה נמשכו על ידי הבריון והם גונבים אתכם, הפחד שלהם מהבריון גדול יותר מהדאגה שלכם כלפיכם. כמה עצוב. נקודת האור היא שהתחדשותם של "מקומות עבודה בריאים" נמצאת בתנועה. מדינת ניו יורק יישמה זאת. עשה מחקר באינטרנט על ארגונים במדינתך ומחוצה לה ושקול להצטרף לאחד. שום דבר לא ישתפר אם נשב ולא נעשה דבר מלבד להתלונן.עמיתיכם לעבודה לא יעמדו למענכם מכיוון שהם חוששים מההשלכות. אם חבריכם לעבודה נמשכו על ידי הבריון והם גונבים אתכם, הפחד שלהם מהבריון גדול יותר מהדאגה שלכם כלפיכם. כמה עצוב. נקודת האור היא שהתחדשותם של "מקומות עבודה בריאים" נמצאת בתנועה. מדינת ניו יורק יישמה זאת. עשה מחקר באינטרנט על ארגונים במדינתך ומחוצה לה ושקול להצטרף לאחד. שום דבר לא ישתפר אם נשב ולא נעשה דבר מלבד להתלונן.עשה מחקר באינטרנט על ארגונים במדינתך ומחוצה לה ושקול להצטרף לאחד. שום דבר לא ישתפר אם נשב ולא נעשה דבר מלבד להתלונן.עשה מחקר באינטרנט על ארגונים במדינתך ומחוצה לה ושקול להצטרף לאחד. שום דבר לא ישתפר אם נשב ולא נעשה דבר מלבד להתלונן.
פטי אינגליש MS (מחברת) מארה"ב ואסגרדיה, אומת החלל הראשונה ב -19 בנובמבר 2011:
צר לי מאוד לשמוע שזה קרה לך! נשמע שלובוק זקוק ליותר ממשרות ומנהלים טובים.
שם אנונימי ב -19 בנובמבר 2011:
עד ממש לאחרונה עבדתי במקום בלובוק טקסס שגרם לבריונות להיראות כמו משחק ילדים. בריונות היא עמוד התווך של ההנהלה בארגון. אנשים עובדים מחשש שיגידו בטעות משהו שעלול להעליב מישהו ואילו ההנהלה תקפוץ עליו ותמצא דרך להתעלל באדם שאינו מושג מדוע (ברור שהם נהנים מהשיג שהם מקבלים מהתעללות באנשים). התוצאה היא כאוס מתמיד וילדותי. הם מסתמכים על העמדת עובד אחד נגד עובד אחר כדי ליצור אווירה של חשדנות וחוסר אמון ואז מאשימים בפיחות והכאת עובדים. סוף סוף הפסקתי לאחר שלחץ הדם, רמת החרדה ומערכת העיכול שלי לא היו בשליטה. אתה יכול לתהות מדוע אני משלים את זה במשך שנים - זה בגלל שקשה למצוא עבודות בלובוק שמשלמות יותר משכר מינימלי.
פטי אינגליש MS (מחברת) מארה"ב ואסגרדיה, אומת החלל הראשונה ב- 17 בנובמבר 2011:
ד-למי / לאיזו חברה אתה מתכוון? המודעות בדף מסתובבות ואני לא יכול לראות מה אתה מציין.
מודאג - עדיף לאבד עבודה מאשר לחיים שלך. ראשית זה נייר שנזרק ואז חפץ כבד שנזרק לראש.
זה לא יהיה נוח, אך עליך להגיש חיובים בכדי להפסיק זאת. "הו, אל תגרום למתעלל לאבד את גישתו לבסיסים צבאיים" הוא תירוץ מאפשר וניסיון להטיל עליך אשמה. התנצלויות יגיעו בעקבות הסלמה והתעללות נוספת. מצאתי בקרב הלקוחות שלי עומסים כי ניהול כעסים בדרך כלל לא עובד עם מתעללים - מה דעתך על קוראים אחרים שם - מה אתה יודע?
אבל בעלך התקשר למשטרה, כעת מגיש אישומים. מעולם לא היססתי לעשות זאת במצבים כאלה בהם נקלעתי (מעטים, למרבה המזל). זהו מקום עבודה עוין ואולי מסוכן, ואתה צריך להתייעץ בחינם עם עורך דין ולראות אם יש לך חיובי EEO או אפילו טענות לפיצויים עובדים. אי-תיקון למקום עבודה מסוכן אינו חוקי בחלק מהמדינות.
עדכון מודאג ב- 17 בנובמבר 2011:
אז התעלמתי מהטכנולוגיה ולפני שבוע היום הוא התעצבן כי קיבל שיחת שירות בשעה 14:00 - הוא המשיך לקלל ולצעוק ולהניף את זרועותיו לעברי; לבסוף בנקודת השבר שלי אמרתי לו שממש לא אכפת לי. אחר כך השליך לעברי את 30 עמודי ההדפס שהחזיק; אמר לי לפינג למצוא מישהו אחר שיעשה את הש ** וטרק החוצה מהדלת. הייתי המום ומפוחד שכן כעת כעסו החריף לאלימות. התקשרתי לבן הזוג שלי שהתקשר לבוס שלי ולמשטרה. שום דבר לא קרה… הבוס התנצל ואמר שיש לו את הטכנולוגיה מתנצל כשחזר מהנסיעות ושאם אגיש אישומים הטכנולוגיה תאבד את עבודתו כי כבר לא תהיה לו גישה לבסיסי הצבא. הוא אמר שישלח את הטכנולוגיה לניהול כעסים… אני מפחד מהטכנולוגיה הזו ועכשיו נאלץ להיפגש איתו עם שובו!אני מבוהלת לעשות את זה אבל לא רוצה לאבד את עבודתי!
D ב- 17 בנובמבר 2011:
לא ממש בטוח מדוע דף זה ממומן על ידי המעסיק הסובלני ביותר (BT) שהייתה לי אי פעם את המזל. המקום שופע בזה, אתה עלול להיאנס שם וזו תהיה אשמתך
פטי אינגליש MS (מחברת) מארה"ב ואסגרדיה, אומת החלל הראשונה ב -4 בנובמבר 2011:
אם זה נמצא בארה"ב והחברה קטנה מספיק מבחינה הכנסה והכנסה, הם לא חייבים לבצע באופן חוקי את כל השינויים ב- ADA - במיוחד אלה שעולים הכי הרבה כסף.
העצה הטובה ביותר היא לפנות לעורך דין להתייעצות בחינם.
סוד עליון ב -3 בנובמבר 2011:
אמרתי למישהו במחלקת משאבי אנוש פעמים רבות ש- ADA מחייבת אותה חברה לספק לי מתורגמן לשפת הסימנים. הם מסרבים לספק לי מתורגמן לשפת הסימנים למשך שנה מכיוון שהם חושבים שאני יכול לשמוע ולהבין מה אנשים אומרים. שלום לא, נולדתי חירש! אם אני מתכנן להגיש תביעה נגד אותה חברה, אז הם יפטרו אותי מסיבות אחרות (יש לי שני כתובות מאז קבוצה קטנה של עמיתים לעבודה התלוננה וייללה בפני המפקח שלי (הם מאוד אומללים וקנאים מאחר שאני עובד קשה מאוד). אני לא יכול להרשות לעצמי לאבד את עבודתי אם אני מגיש תביעה נגד אותה חברה. גם החברה וגם קבוצה קטנה של עמיתים לעבודה מחליאים אותי מאוד נפשית. מה שקט אני עושה? אנא שלח לי דוא"ל לכתובת [email protected]..
פטי אינגליש MS (מחברת) מארה"ב ואסגרדיה, אומת החלל הראשונה ב -2 בנובמבר 2011:
זה כמו בחברה בבעלות פרטית ולא בסוכנות ממשלתית, אבל אישה בעבודה דומה כמו שלך במחוזי לפני 15 שנה הגישה תלונה של ה- EEO והאשימה את האיש בתקיפה פשוטה בהטרדה טלפונית. זה עבד עבורה.
מודאג ב -2 בנובמבר 2011:
אני עובד בממשלה קטנה. חברת שירות קבלנים; יש 3 טכנולוגיות שאני מתזמן. 1 לשירות והשני לשירות PM. כשטכנולוגיית השירות לא אוהבת את לוח הזמנים שלו או אם הוא צריך לעבוד מאוחר יותר משעה 14:00 (הוא מתחיל בסביבות השעה 9 בבוקר) הוא צועק וצורח וקולח עלי - אבל רק בטלפון; אני פשוט מנתק אותו. לאחר מכן הוא מתקשר לבעלים וחוזר על התהליך, הבעלים מתקשר אליי לבצע את השינוי שהטכנולוגיה רוצה בעצם לאפשר לו לפעול כך. אני מתלונן בכל פעם שזה קורה אבל זה מוברש ומתבצעת עליו בדיחה. הגברת לפני שהייתי שם נהגה לומר שהיא נדרשת לשכר קרבי בגלל התקיפות המילוליות שלו - אבל זה אמור להיות בדיחה. הוא גם מקלל בשפת עופות במיוחד בעת ביצוע תיקונים בבית וכאשר התלוננתי שהלקוחות שלי שומעים את זה בטלפון אמרו לי לסגור את הדלת.ברגע שהוא אמר כמה חלקים על השולחן כדי שיתקין והוא אמר לבוס "מה זה ה- F" ורק אז הבעלים אמר לו להפסיק עם המילה "F". הודעתי לו גם שאני אלרגי לעשן ובבקשה אל תעשה את זה סביבי - הוא מעשן כמו ארובה במוסך ממש מול המשרד שלי ואם הבוס רואה את הדלת שלי סגורה אני אומר לו למה והוא פשוט נפתח את הדלת שלי והולך משם. הטכנולוגיה אמרה גם הערות שליליות עלי ללקוחות שלנו שכאשר הם מתקשרים אלי הם אומרים לי מה הוא אומר; שוב לא ננקטת פעולה. עכשיו אני פשוט מתעלם ממנו, ממש מעמיד פנים שהוא לא שם, אני לא מדבר איתו, מסתכל עליו או מכיר בו בשום צורה שהיא - והבוס / הבעלים חושב שזה מקובל.אני מגלה שאין לי אפשרויות שכן הייתי כאן 7 שנים ועם הכלכלה הזו אין משרות ברמה / השכר שאני כרגע.
פטי אינגליש MS (מחברת) מארה"ב ואסגרדיה, אומת החלל הראשונה ב- 28 באוקטובר 2011:
תודה על דעותיך!
אנון בתאריך 27 באוקטובר 2011:
זה נושא בקרה - הרבה מזה נובע מהכלכלה ושעובדים כבר לא יכולים להחליף עבודה ברגע שיש להם עבודה. הבריונות הזו היא מסע כוח ותחושת זכאות שאתה איכשהו חייב להם יותר מימי עבודה טובים ש"מותר "לעבוד שם. קיימת מדיניות כללית להשאיר עובדים במקומם המועברת להנהלת הביניים ומעודדת. אם אתה באמת רוצה לעשות משהו… הצטרף לתנועת הכיבוש… להחזיר לעובדים כוח ולאפשר להם להיות אחראי על גורלם שלהם - לא בידי אדם כלשהו שנפגע, שתחושת המטרה היחידה שלו נובעת מהרגשה הם יכולים לשלוט במישהו אחר ולהיות תקועים בעולם בו אנו אמורים לשתוק לקבל זאת ולאפשר התעללות. שימוש לרעה בכוח מטפטף במורד הגבעה… למרבה הצער עושר וחופש לא.
פטי אינגליש MS (מחברת) מארה"ב ואסגרדיה, אומת החלל הראשונה ב- 25 באוקטובר 2011:
אנונימי - בדוק במדינתך האם קיים ארגון לטובת עובדים שיכול לעזור לך. אם לא, יתכן שתזדקק לעורך דין.
אנונימי ב- 25 באוקטובר 2011:
הבוס שלי לא מטפל בי. הבוס שלי התעלם ממני. יש לי ניסיון של למעלה מ -20 שנה. המשרד שלי הוא ארגון שירותים חברתיים. אני חולה; עם זאת אל תזניחו את עבודתי במשרד. הבוס שלי צמצם את ההוצאות הרפואיות שלי. הבוס שלי מסר מידע כושל למשרד הראשי בחו"ל; זו ההבנה שלי. אני הכי בכיר ויש לי הרבה עבודה שאני עושה בכנות. היא עושה שימוש מקסימאלי בי. עם זאת, הייתי צריך לחכות למעלה מ 12 שנים כדי לקבל קידום. לאחר מכן לא קיבלתי מבצעים. השנה לא קיבלתי תוספת שכר, אבל חביבי הבוסים שלי קיבלו תוספת שכר.
פטי אינגליש MS (מחברת) מארה"ב ואסגרדיה, אומת החלל הראשונה ב- 23 באוקטובר 2011:
נעים - מכיוון שמדובר במצב ארוחת צהריים, אני די בטוח שאין תיק משפטי מכיוון שהוא לא בעבודה. עם זאת, זה מבודד אותך מקבוצת חברים, שיכולה להיות בריונות.
התחלת יומן מפורט של הזמנים בהם היית, ובעתיד, תישאר בחוץ בארוחת הצהריים ותמשיך לעשות זאת במקרה שהבריונות תעבור לרצפת העבודה. אז אתה יכול ללכת למפקח שלך, ל- EEOC או לעורך הדין עם היומן והתלונות שלך.
פטי אינגליש MS (מחברת) מארה"ב ואסגרדיה, אומת החלל הראשונה ב- 23 באוקטובר 2011:
אליסון! _ הייתי מעוניין בעצת עורך הדין שלך! אני חושב שזו הטרדה כללית, לא משנה מי עושה את זה. זה בהחלט יוצר סביבת עבודה עוינת. המשך לתעד את כל ההטרדות שהעובד עושה, יחד עם הסיבוכים הרפואיים שלך ממנה ועבור מוכן להגיש EEOC לפי המלצת עורך הדין שלך. בינתיים, אתה יכול להתקשר ל- EEOC ולגלות מה הנוהל כאשר עובד מטריד מפקח באשמת שווא.
ההקלה הטובה ביותר עבורך!
נעים ב -23 באוקטובר 2011:
אחד מעמיתי לעבודה מנסה להמשיך עם כולם ומבהיר שהוא נהדר למרות שחצי מהזמן הוא יושב שם ולא עושה כלום. הוא מאוד דעתן ותמיד חושב שהוא צודק אם לא יש חילופי דעות גלויות. נראה שרוב האנשים מסתדרים איתו אבל בגלל טיפול בצוותים זוטרים מסוימים על ידו, כלומר הדרך שהוא דיבר איתם, הוא פשוט לא שוטף איתי וחושב שהוא יודע את זה כיוון שהוא לא משתדל איתי כל כך כמו הוא עושה עם כולם. אנחנו מדברים מדי פעם והדרך כלל ידידותית שלהם פנים אל פנים. כשהוא עובר ליד המשרד שלי הוא לא יגיד לי בוקר (הוא יאמר לכל האחרים במסדרון) אלא אם כן אני אומר את זה.
בכל מקרה אני לא יודע אם זה בריונות או שאני יותר מדי רגיש. שנים היינו הולכים לפאב בארוחת שישי. דוא"ל היה מסתובב וכו 'ושואל מי הולך. לאחרונה נראה שהבוד הזה מטפל בכך שהוא מבקש רק עם נבחר. הוא אף פעם לא שואל אותי ונראה שאני היחיד ב'כנופיית הפאב 'המקורית שלא שואלים אותי יותר.
כשכולם חולפים על פני המשרד שלי כדי ללכת לארוחת צהריים איש לא אומר שהם הולכים לפאב, כך שהם לא חושבים שנשאלו ואמרו לי לא.
עובד שלי לעבודה הגיב בפעם אחת שפגשתי חבר לארוחת צהריים והזמנתי את האחרים לפאב. הוא אמר שאם מישהו רוצה ללכת לארוחת צהריים הוא פשוט בא. אני חושב לעצמי איך אוכל כשאני לא יודע שהם הולכים. אני יודעת שהוא עדיין מאורגן כקולגה היה בחופשה ויום ראשון בהיותו יום שישי היא נשאלה אם היא רוצה ללכת לפאב. יכולתי לשמוע את השיחה מחדרי.
אירוע נדיר אחד שבו מישהו אחר ארגן את הביקור בפאב ושלח סיבוב דוא"ל שהלכתי איתו. עמית אחר לעבודה שיושב עם הבוד הזה אמר לי אז 'הגעת אתה?' כאילו לומר שהוא לא רוצה אותי שם.
האם זה בריונות או שאני רגיש מדי ורק צריך להבין שאולי חברי לעבודה לא אוהבים אותי יותר ואני פשוט צריך לקבל את זה?
אליסון ב- 22 באוקטובר 2011:
מדוע ענקי על צריכים לסבול בריונות והטרדות? זה שאנחנו "אחראים" לא אומר שאנחנו לא בני אדם ואין לנו זכויות. יש לי כרגע מעסיק פוגעני שמאשים אותי בצורה שקרית באפליה. היא מגזימה ומשקרת. השנה האחרונה הייתה גיהינום. חוויתי מצב לב, עברתי בדיקת נשים לא תקינה, סבלתי מכאבי ראש, עליתי במשקל וחוויתי דיכאון. זה היה נורא. נמאס לי לשמוע שרק המנהל עושה את ההטרדות והבריונות. אנא עזור! פניתי לעורך דין לעבודה. האם אוכל ללכת ל- EEOC כמוה ולהגיש תלונה? אני בסופו של דבר ולא יודע מה לעשות.
פטי אינגליש MS (מחברת) מארה"ב ואסגרדיה, אומת החלל הראשונה ב- 22 באוקטובר 2011:
הנוהג המקובל כאשר EEOC נכשל בלקוח הוא ללכת לעורך דין לעבודה / עבודה. בהצלחה!
YvonneSmith135 ב- 22 באוקטובר 2011:
עבדתי בחברת אבטחה כמעט שלוש שנים. המפקח החדש בינינו ועמיתתי לעבודה האחרת. מילאתי נגדו תלונה ב -3 ביוני ושוחררתי מתפקידי ב -21 ביוני. האבטלה שלי נדחתה פעמיים ונמצאת בתהליך ערעור. כפי שמתברר, לאחרים היו תלונות נגד המפקח, אך החברה מסרבת לעשות דבר בעניין מעשיו שכולל זיוף מסמכים, גניבת זמן והפרות אחרות שהחברה ביטלה בהם אנשים. ה- EEOC אמר לי שלמרות שזה לא הוגן, אין שום דבר שהם יכולים לעשות, אז… מה אני עושה ????
stopthebully2day ב -19 באוקטובר 2011:
ללינדה בבית החולים בצ'סטרפילד, MO. כל אימות התעסוקה יעבור דרך משאבי אנוש. זו המדיניות. כשנשאל אם ניתן לפנות למנהל שלך, ציין לא ותן הסבר שמדיניות בית החולים היא ליצור קשר עם משאבי אנוש בלבד.